שתף קטע נבחר

"יועץ ביה"ס הפך תלמידה לשפחתו המינית"

משטרת זבולון עצרה יועץ חינוכי בן 57 מתיכון בקריות, בחשד שבעל, ביצע מעשים מגונים ומעשי סדום בתלמידה שביקשה לקבל את עזרתו. התלמידה לשעבר התלוננה באחרונה, חמש שנים לאחר שסיימה את לימודיה. היועץ מכחיש את החשדות

חשד להתעללות מינית בין כותלי בית הספר: יועץ פדגוגי (57) בתיכון בקריות נעצר היום (ג') בחשד שבעל, ביצע מעשים מגונים ומעשי סדום בתלמידה שלמדה בבית הספר בין 1997 ל-2000.

 

החקירה החלה בעקבות תלונה שהגישה התלמידה (כיום בת 23) במשטרת זבולון. התלמידה סיפרה שכעת, חמש שנים לאחר שסיימה את לימודיה בבית הספר התיכון, אזרה אומץ והחליטה לחשוף שנפלה קורבן לניצול מיני מצד יועץ בית הספר, שהפך אותה לשפחת המין שלו תוך ניצול מרותו ותפקידו.

 

הנערה סיפרה כי הקשר בין השניים החל בשנת 97', כאשר היא הגיעה אל היועץ לאחר שנזקקה לייעוץ בתחום הלימודים. הצעירה הוסיפה כי הוא ניצל את מעמדו ואת חולשתה כשהזדקקה לעזרתו והחל לבצע בה מעשים מגונים וזה נמשך למעשה סדום וכן ליחסי מין מלאים.

 

הצעירה סיפרה שהמפגשים ביניהם היו בבית הספר וכן בחוף הים. בעקבות התלונה, נפתחה חקירה סמויה שבמהלכה נאספו ראיות. במשטרה הוחלט לעבור לחקירה גלויה וחוקרי משטרת זבולון הגיעו לבית הספר ועצרו את היועץ. מעצרו הפתיע את הנהלת בית הספר, שלא ידעה על החקירה. היועץ נלקח לתחנת המשטרה שם הכחיש את החשדות. .

 

במשטרה מייחסים לו חשד לביצוע מעשים מגונים, מעשי סדום ובעילה אסורה בהסכמה. למרות שיחסי המין התקיימו בהסכמת התלמידה, חשוד היועץ בבעילת קטינה ובביצוע עבירות אלו תוך ניצול מרותו.

 

מפקד משטרת זבולון, ניצב משנה קובי בכר, אומר כי החקירה בתחילתה. לדבריו יש חשד שהמורה ניצל את תפקידו ואת מרותו וביצע את המעשים בתלמידה. בכר הוסיף כי החוקרים בודקים כעת אם יש חשד למקרים נוספים של תלמידות שנפלו קורבן למעשיו. המשטרה תבקש מבית משפט השלום בקריות להאריך את מעצרו.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מאיר אזולאי
צילום אילוסטרציה
צילום: מאיר אזולאי
מומלצים