שתף קטע נבחר

ארנבות ענק יפתרו את הרעב בצפון קוריאה?

בצפון קוריאה מחפשים דרכים מקוריות למאבק ברעב: המדינה הקומוניסטית פנתה לחוואי גרמני המגדל ארנבי ענק ורכשה ממנו 12 ארנבים - שמונה נקבות וארבעה זכרים - על מנת שיתרבו במדינה. כך דיווח העיתון הבריטי "טיימס". 

 

קרל סזמולינסקי מגדל בחוותו שבמזרח גרמניה ארנבים מזן "גרמני אפור", הנחשבים לגדולים בעולם. למרות נתוניהם הטבעיים של הארנבים, מצליח סזמולינסקי להשביח את הגזע ולגרום לארנבים להפוך לגדולים במיוחד. או במילים אחרות, ארנב במשקל של 10.5 קילוגרם, ובגודל של כלב.

 

לאחרונה הגיעה הידיעה על יכולותיו המופלאות של האיכר הגרמני גם לצפון קוריאה, שנציגה דיפלומטית מטעמה נשלחה לחוותו, על מנת לרכוש ממנו מספר ארנבים שיתרבו בשטחי רביה במדינה הקומוניסטית.

 

"הם רוצים להגביר את ייצור הבשר והציעו לי להגיע לבירת המדינה פיונגיאנג באפריל על מנת לייעץ להם בהקמה של חוות השבחה. אני לא יודע כמה ארנבים הם רוצים לקנות ואם אקבל מהם עוד הזמנות", סיפר סזמונלינסקי. 

 

בינתיים, ממתינים 12 הארנבים של סזמולינסקי בגן חיות בפיונגיאנג, עד להגעתו של מגדלם שינסה לגרום לכך שימליטו כמה שיותר צאצאים, למען תושביה הרעבים של צפון קוריאה. אגב, על פי הדיווח מיועד בשרם של הארנבות לתושבי המדינה ולא למנהיגה, קים ג'ונג איל, שמעדיף בכלל לאכול לובסטרים.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
בצפון קוריאה מחכים לארנבים
צילום: רויטרס
מומלצים