שתף קטע נבחר

תומר בר אבן זומן לטוניר היוקרתי של 'נייקי' בארה"ב

הכדורסלן הצעיר של מכבי ת"א (16, 1.96 מ') יגיע לג'ורדן ברנד קלאסיק' בו השתתפו בעבר לברון, כרמלו, אמארה וכריס פול. "אני מתרגש, אנסה לא לחשוב על הסקאוטים ביציע"

תומר בר אבן (16, 1.96 מ'), שחקן הנוער של מכבי ת"א, זומן ל-"ג'ורדן ברנד קלאסיק" - טורניר נוער יוקרתי בחסות נייק. בר אבן ימריא לטורניר כבר הערב (ג') ויהיה חלק מ-16 שחקני נבחרת שאר העולם (בינהם שלושה ליטאים ושני ספרדים), שתתמודד מול נבחרת ארה"ב ב-19 לחודש. לברון ג'יימס, כרמלו אנטוני, אמארה סטודמאייר, כריס פול וקווין דוראנט יצגו בעבר את נבחרת ארה"ב בטורניר זה.

 

בר אבן עבר מיונים קפדניים לקראת הטורניר היוקרתי, במהלך מחנה שהתקיים השנה ביוון. השחקן הצעיר קלע בשבוע שעבר 3 נק' בניצחונה של מכבי ת"א על גליל עליון בגמר גביע המדינה לנוער, אולם יש לזכור כי הוא שחקן בגיל נערים בלבד. "אני מתרגש", אמר אבן ל-ynet. "אנסה לא לחשוב על הסקאוטים ביציע, ולהתרכז בלהיות הכי טוב שאני יכול. אעשה כמיטב יכולתי לייצג את הארץ בכבוד".


יוצא עם מזרחי למדריד. אלי דריקס (צילום: תומריקו)

 

מאמנו בקבוצת הנוער הוא הסקאוט של הקבוצה הבוגרת, אבי אבן. "תומר הוא שחקן גבוה שיכול לשחק בשתי עמדות הגארד", מעיד עליו אבן. "הוא מאוד חכם, מוסר מצויין ושחקן שיוצר את המהלכים

 מתוך המשחק ולא כופה את עצמו עליו. אני לא יכול לחזות שום דבר, השנה הוא היה שחקן מוביל בקבוצת הנערים ובשנה הבאה יהיה בקבוצת הנוער".

 

בינתיים מתעסקים במכבי ת"א בפיינל פור. המנכ"ל אלי דריקס ייצא הערב ביחד עם היו"ר שמעון מזרחי למדריד על מנת לטפל בכל הסידורים הדרשים לקראת המשחקים שיתקיימו ב-2 ו-4 במאי.

 

שבעה שחקנים התייצבו הבוקר לאימון רשות אישי. בערב תערוך הקבוצה אימון כושר ומחר תחזור למתכונת של אימונים רגילים לקראת משחק הליגה הקרוב, ביום שני מול הפועל חולון, שישודר בערוץ 10 בשעה 20:35.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
תומר בר אבן
באדיבות maccabifans
מומלצים