שתף קטע נבחר

שיר שהשתחרר מכיסא הגלגלים

נער בן 16, הלוקה בניוון שרירים ואינו מסוגל לדבר באופן ברור, שלח באמצעות המחשב שיר שכתב אל הזמר החסידי מנדי ג'רופי. "יש לי משאלה, שתסכים להקליט את השיר הזה עבורי", כתב. ynet מגיש לו ולכם את התוצאה

לפני זמן לא רב צפצץ הטלפון של הזמר החסידי מנדי ג'רופי. הודעת SMS נשלחה למכשיר. "ר' מנדי שלום. כתבתי שיר על החלום שלי להיות בריא... אני רוצה לבקש ממך להגשים לי משאלה: אם תסכים להקליט את השיר הזה עבורי. והלוואי יום אחד אני יזכה לשיר אותו ביחד".

 

ג'רופי כמובן לא ידע מי עומד מאחורי ההודעה, אבל הוא יצר קשר עם השולח. מדובר היה בנער בן 16 הלוקה בניוון שרירים קשה, מרותק לכיסא גלגלים וחי אצל משפחה אומנת. המחלה שפגעה בנער לא מאפשרת לו לדבר באופן ברור, ובאמצעות מחשב מיוחד שיגר לג'רופי את ההודעה, וגם מייל עם שני שירים שכתב. 

 

אחד השירים הוא "יש בורא לעולם", שבו הנער מספר על ההכרה שבלבו על כך שאלוהים קיים "והוא דואג לכל ברייה וברייה". הדברים מקבלים משמעות מיוחדת במינה כשכותב אותם נער הלוקה במחלה כה קשה. ג'רופי סיפר על השיר המרגש לדוידי קרומבי, העובד עמו על פרויקטים נוספים, ותוך זמן קצר הזמינו השניים שעות הקלטה באולפן - ומילאו את בקשתו של הנער.

 

לפני הקלטת השיר סיפר ג'רופי ל-ynet על התחושות שלו, כשקרא את מילות השיר: "התרגשתי מהן מאוד, והתחברתי אליהן מאוד. השיר מאוד אופטימי, וכשהצהרה כזו יוצאת מנער כזה, למרות הכל, זה פשוט מעורר התפעלות".

 

יש בורא לעולם/ המילים:

פעם אחת התבוננתי אל הטבע

וחשבתי מי בעצם בורא את זה

התבוננתי אל הטבע, אז הבנתי

שיש בורא לעולם

 

אז יש בורא לעולם,

יש בורא לעולם

והוא דואג לכל ברייה וברייה

 

יום אחד התבוננתי על גלי המוח

ואיך הוא מתנהל ממש מדויק

אז מי בעצם בורא את זה?

אז הבנתי שיש בורא לעולם

 

(פזמון:) אז יש בורא לעולם...

 

הוא אלי אלי

מודה אני לך

על שבראת עצים, צמחים, ים ושמים

אני מודה לך

על כל מה ששמת בקרבי

 

(פזמון:) אז יש בורא לעולם...

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ג'רופי. בהופעה
צילום: ישראל ברדוגו
הודעת הסמס שג'רופי קיבל
צילום: ישראל ברדוגו
מומלצים