שתף קטע נבחר

סקר: 85% מהחילונים - "אנחנו בוגדים בבן הזוג"

לא ייאמן: שני סקרים נפרדים מצאו כי 85% מהישראלים הנשואים בגדו, בוגדים בו או שלא פוסלים אפשרות לבגידה בבן זוגם. כ-20% מודים כי סיפרו לחבר או חברה, ופחות מ-8% סיפרו על כך לבני או בנות זוגם. עוד עלה כי שיעור הבגידה בקרב נשים וגברים דומה

עד כמה אתם נאמנים לבן או בת הזוג? על פי שני סקרים שנערכו לאחרונה, התשובה היא: לא במיוחד. הסקרים הוזמנו על-ידי חברת עורכי הדין "עזריאלנט לישראל", ומצביעים על כך כי כ-85% מהישראלים הנשואים שאינם חרדים בגדו בבני זוגם בעבר, בוגדים בו כיום או לא פוסלים אפשרות שיבגדו בו בעתיד.

 

נשים בוגדות פחות?

הסקר הראשון בנושא הוזמן לפני כמה שבועות ממכון הסקרים "מותגים", ומצא תוצאה קיצונית: כאמור, כ-85% לא הצהירו על נאמנות מלאה לבני זוגם. בשל

ספקות שהתעוררו אצל עורכי הדין שהזמינו את הסקר, הוזמן סקר דומה ממכון הסקרים גיאוקרטוגרפיה - אך גם זה נתן תוצאה דומה. הסקרים נערכו בקרב 500 ישראלים כל אחד, המהווים מידגם ארצי מייצג של האוכלוסייה הבוגרת מכל אזורי הארץ. הנסקרים העידו כי הם נשואים חמש שנים ומעלה. 

 

בשני הסקרים נשאלו אנשים האם יתוודו על דבר הבגידה. כ-20% אמרו כי יספרו לחבר או לחברה הטובים ביותר, 9.4% יספרו לבן משפחה קרוב, כ-15% לא יספרו לאיש, ורק 7.7% יתוודו על דבר הבגידה בפני בן או בת הזוג. השאר סירבו להשיב על השאלה. מהסקרים עוד נמצא כי שיעור הבגידה דומה בקרב נשים וגברים.

 

"בסקר הזה רצינו להבין יותר את האוכלוסייה שאותה אנחנו משרתים", אומר ל-ynet

 עו"ד עזריאלנט, "נתוני הסקר מאמתים את העובדה שבשנים האחרונות היתה מעורבת בגידה של אחד מבני הזוג או שניהם, ברוב המכריע של תיקי הגירושין. מדובר בעליית מדרגה ביחס לנתונים שהיו ידועים לנו מהשנים הקודמות".

  

לפי עו"ד עזריאלנט, "במרבית המקרים הבגידה דווקא אינה מסתיימת בגירושין. יש זוגות שיש ביניהם מערכת פתוחה, יש אחרים שלא מדברים על הנושא. הנסיון שלנו מלמד שחרף הבגידה בני הזוג מצליחים להמשיך הלאה. נישואין הם לא רק מין אלא שותפות כלכלית, שותפות בגידול ילדים ושותפות בהגשמה עצמית. אנחנו רואים במרבית המקרים שדווקא לא הסקס הוא מה שמאחד את בני הזוג אלא אותה שותפות שקשה לפרק אותה, גם לאחר בגידה". 


 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אם עוד לא עשה את זה, אז חושב על זה
צילום: index open
ד"ר רק שאלה
מחשבוני בריאות
פורומים רפואיים
מומלצים