שתף קטע נבחר

בדקנו: איזה תכשיר נגד כינים הכי מוצלח

שוב הם מגרדים בראש ושוב אתם עומדים מבולבלים מול המדף העמוס בחומרים שאמורים להשמיד את הכינים? בשביל זה אנחנו כאן. בדקנו עבורכם את מגוון המוצרים ומצאנו: באיזה מהם באמת שווה להשקיע את הכסף?

זה קורה ביותר מדי בתים בישראל: הילדים חוזרים מהגן או מבית הספר ופתאום אתם קולטים שהם מגרדים בראש. האינסטינקט הראשוני שלכם (חוץ מלצרוח) הוא לרוץ לבית הרקחת הקרוב ולחזור הביתה עם ערימת תכשירים - במטרה לצאת לפעולת השמדה מיידית. ואכן, על המדף מחכה לכם מגוון גדול של תכשירים שמבטיחים להשמיד את הכינים במהירות וביעילות. אז רגע לפני שאתם מוציאים עשרות ומאות שקלים - בדקנו עבורכם איזה מהתכשירים עומדים בהבטחה ושווים את הכסף. 

 

<<כל החדשות, הטורים, המדריכים והכתבות בעמוד הפייסבוק של ynet הורים >>

  

עוד על כינים בערוץ הורים :

שמן רוזמרין דוחה כינים? 10 מיתוסים

איזו שיטה הכי יעילה להיפטר מכינים? מדריך

הכירו: פולות הכינים העבריות הראשונות

 

מה בדקנו?

כיוון שכינים נוטות לחזור שוב ושוב, בדקנו לא רק האם התכשיר אכן משמיד אותן (ומלבד אחד - כולם עשו זאת), אלא בעיקר את נוחות השימוש, להורים ולילדים: האם נוח למרוח/להשפריץ אותו על הראש, האם קל לסרק אחריו, האם הריח נסבל או דוחה והאם יש שאריות של התכשיר ביום למחרת, שיכולות להעיד על הטיפול שעברו הילדים (ולהביך אותם בבית הספר). כמובן שגם שאלת המחיר שיחקה תפקיד מרכזי, כיוון שפערי המחירים גבוהים - ולא תמיד מוצדקים - והמחיר תופס תפקיד מרכזי כשצריך לערוך טיפול כמה פעמים בחודש, לעתים.

 

נחמה קאר

 (צילום: איליה מלניקוב) (צילום: איליה מלניקוב)

ההבטחה? משמיד כינים ומסייע סילוק ביצי כינים. פועל במנגנון פיזיקאלי ייחודי. ללא ריח וצבע. עדין וקל לשימוש. התמיסה אינה מכילה חומרי הדברה כימיים. טיפול מהיר ב-10 דקות בלבד. לסירוק קל ונוח. מתאים במיוחד לשיער מתולתל או ארוך.  

השמיד את הכינים? כן.

השיטה? התזה.

נוחות ההתזה? מאוד נוח. הספריי השפריץ בכמות מדוייקת ולכיוון הראש בלבד.

נוחות הסירוק? על פי ההוראות מתיזים את התכשיר ומסרקים לאחר 10 דקות. למרות שלא חפפנו ולא השתמשנו במרכך היה מאוד קל לסרק את השיער במסרק צפוף. אפילו לא היה צורך בסירוק מוקדם במברשת.

בבוקר שאחרי? לא היה זכר לתכשיר על השיער. 

לכמה טיפולים הספיק? שניים.

ריח? ללא ריח.

כמה? מחיר לצרכן: 80.59 שקלים; מחיר למבוטחי "מכבי": 69.90 שקלים

 

 

כינקילר

 (צילום: זכריה לובימוב) (צילום: זכריה לובימוב)
(צילום: זכריה לובימוב)

ההבטחה? נקי מחומרי הדברה. יעילות מובטחת נגד כינים וביצי כינים. מהיר: פעיל תוך 10 דקות בלבד. אין צורך להשאיר את המוצר על השיער או לישון איתו. נוח לשימוש: נטול סיליקון, נשטף בקלות, לא משאיר את השיער שמנוני. אין צורך בחפיפה בשמפו נוסף בסיום הטיפול. הוכח מדעית וקלינית. פעולה כפולה: חוסם את נשימת הכינים וביצי הכינים ומייבש את גופם.

השמיד את הכינים? כן.

השיטה? שמפו.

נוחות השימוש? מאוד נוח לשימוש. מורחים היטב על השיער ואז חופפים - בדיוק כמו שמפו.

נוחות הסירוק? ההמלצה הייתה לא להשתמש במרכך, אבל זה גרם לשיער קשיח ולקשרים וקושי בסירוק. היה צורך במברשת - וגם אז היה קשה לעבור עם מסרק צפוף.

בבוקר שאחרי? לא היה זכר לתכשיר על השיער.

לכמה טיפולים הספיק? שניים.

ריח? ללא ריח.

כמה? 79 שקלים.

 

ריזלטס

 

ההבטחה? עובד במנגנון פעולה פיזיקאלית ייחודי אשר גורם לכינים להתייבש (לאבד מים) ולמות. כך נותר רק להסיר את הכינים מן הראש, יחד עם הביצים אשר נותרו, וזאת לאחר טיפול של 10 דקות בלבד התכשיר הוכח מדעית במחקרים קליניים כמציג יעילות גבוהה של עד כ-96% בהשמדת כינים ובסילוק ביציהם.

השמיד את הכינים? כן.

השיטה? ספריי.

נוחות השימוש? הספריי עצמו היה מאוד נוח לשימוש. השפריץ בצורה מדוייקת. התכשיר עצמו מאוד מאוד שמנוני, מה שהפך גם את הידיים לשמנוניות, ולכן היה קשה בשלב מסויים לאחוז בבקבוק. גם הבגדים הוכתמו מהתכשיר.

נוחות הסירוק? ההמלצה הייתה לסרק 10 דקות אחרי ששמים את התכשיר - מבלי לחפוף קודם. השיער אמנם היה רך, אך הקשרים נותרו בו ולא ניתן היה לעבור עם מסרק צפוף. נאלצנו להקריב מברשת שיער ולסרק איתה לפני המסרק הצפוף.

בבוקר שאחרי? לא היה זכר לתכשיר על השיער.

לכמה טיפולים הספיק? לפחות שניים.

ריח? ללא ריח.

כמה? 90 שקלים ל-100 מ"ל; 120 שקלים ל-200 מ"ל; 130 שקלים למארז משפחתי של 300 מ"ל

 

הדרין ONCE

 (צילום: יוני רייף) (צילום: יוני רייף)
(צילום: יוני רייף)
 

ההבטחה? קל לשימוש, ידידותי לעור, ללא ריח לוואי, ללא חומרי הדברה כימיים, מכיל פנטרול להגברת אפקט השמדת ביצי הכינים.

השמיד את הכינים? כן.

השיטה? מריחה של התכשיר ואחר כך שטיפה של השיער.

נוחות השימוש? מאוד נוח לשימוש. הפתח של הבקבוק בגודל הנכון והתכשיר לא נזל לשום מקום, מלבד השיער.

נוחות הסירוק? צריך לחפוף את השיער עם שמפו, אבל מבלי להרטיב אותו לפני. אחרי ארבעה ניסיונות שבהם השמפו פשוט לא הקציף ונראה היה שהתכשיר לא ירד - התייאשנו. מותר להשתמש במרכך, ולכן השיער היה רך מאוד וקל מאוד לסירוק.

בבוקר שאחרי? השיער נראה שמנוני מאוד, כאילו מרחו עליו שמן תינוקות, במשך מספר ימים, למרות שעבר עוד חפיפות. היה ברור שעבר טיפול.

לכמה טיפולים הספיק? שניים.

ריח? ללא ריח.

כמה? 80.35 שקלים.

 

 

סרקל ACTIVE

ההבטחה? משמיד כינים וביצי כינים ב-10 דקות בלבד. ללא חומרי הדברה. שילוב פטנט יעיל במיוחד של שישה שמנים 100% טבעיים. מכיל קומפלקס ייחודי של סיליקונים המסייע לריכוך השיער ולהקלה בהסרת ביצי הכינים בעת סירוק בעזרת מסרק צפוף שיניים. בריח הדרים נעים. מתאים במיוחד לילדים. קל, נוח ובטוח לשימוש.  

השמיד את הכינים? כן.

השיטה? ספריי.

נוחות השימוש? השימוש בספריי היה נוח יחסית, אך הריח של התכשיר עצמו היה נורא חזק והוא הגעיל חלק מאנשי הבית, עד שהם נאלצו לעזוב את מקום. צורת השימוש, בספריי, פיזרה את התכשיר בכל החדר וגרמה לריח להישאר זמן רב מאוד. בנוסף, התכשיר היה הותיר משקע שמנוני על הידיים.

נוחות הסירוק? כיוון שניתן היה לחפוף ולשים מרכך היה נוח מאוד לסירוק.

בבוקר שאחרי? לא היה זכר לתכשיר.

לכמה טיפולים הספיק? שניים.

ריח? כאמור ריח חזק ודוחה.

כמה? 82.70 שקלים (כולל מסרק)

 

 

Nכינים

ההבטחה? תרסיס חדשני בעל הרכב שהוכח מדעית להשמדת כינים וביצי כינים.

השמיד את הכינים? כן.

השיטה? כאן טמון ה-חיסרון הגדול של התכשיר. מדובר בספריי שצריך להשאיר על השיער את הזמן הארוך ביותר (לפחות 30 דקות, וההמלצה על התכשיר הייתה יום שלם, כשמונה שעות). מעבר לעובדה שחששתי להשאיר תכשיר שכזה זמן כה רב על הראש של הילדה, הוא הפך את השיער לשמנוני ולא היה שום סיכוי שהיא תצא כך מהבית, כך שנאלצנו לבלות את היום בפנים. אגב, ניתן גם לשים אותו וללכת איתו לישון (שוב, על פי ההמלצה על התכשיר), אבל אני לא רואה הורה שהיה מתחיל את היום בסירוק ופליית כינים, כשגם כך לחוץ להגיע לבתי הספר, לגנים ולעבודה.

נוחות השימוש? הספריי היה נוח להחזקה, אבל השפריץ לכל עבר וכל הרצפה הפכה לשמנונית.

נוחות הסירוק? כיוון שניתן היה לעשות שימוש במרכך היה קל לסרק, אבל השיער נותר שמנוני גם אחרי שתי חפיפות. בעיה.

בבוקר שאחרי? לא היה זכר לתכשיר.

לכמה טיפולים הספיק? שניים.

ריח? הריח היה דווקא נעים, ונשאר שניות בודדות, כך שלא הפריע לילדה להסתובב עם התכשיר על הראש.

כמה? 65 שקלים.

 

KINCARE 

ההבטחה? מכיל 100% חומרים פעילים טבעיים הגורמים לייבוש הכינים ומונעים ממנה לפתח עמידות לתכשיר. היחיד בארץ המשמש גם לטיפול וגם למניעת הדבקות חוזרת על ידי חפיפה יומיומית. לשמפו כינקייר אישור התקן האירופאי והישראלי כתכשיר טבעי קוטל כינים.

השמיד את הכינים? לא.

השיטה? ערכה הכוללת שלושה מוצרים: שמפו, מרכך ותרסיס. התרסיס מיועד להשמדת הכינים והשמפו והמרכך לשימוש יומיומי במטרה למנוע הדבקה. 

נוחות השימוש? השמפו והמרכך בריח מצויין, מאוד נעימים על השיער, מקציפים היטב והסירוק היה קל מאוד. התרסיס היה בעל ריח חריף שגרם לילדה כמעט להקיא ונשאר בחדר שעות ארוכות, למרות שפתחנו חלון.

נוחות הסירוק? מאוד נוח. לא התגלו בעיות.

בבוקר שאחרי? לא היה זכר לתכשיר.

לכמה טיפולים הספיק? התרסיס לפחות לשניים. השמפו והמרכך ליותר, כמובן. 

ריח? כאמור, ריח התרסיס היה חזק ולא נעים כלל.

כמה? ספריי: 69.90 שקלים; מארז שמפו ומרכך (250 מ"ל): 64.90 שקלים





 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: shutterstock
כינים. איזה תכשיר שווה את המחיר?
צילום: shutterstock
מומלצים