שתף קטע נבחר

טויוטה היברידית - כמה נמכרו עד היום?

מכירות דגמי הכלאיים של יצרנית הרכב טויוטה, חצו את רף השבעה מיליון. ב-2014 בלבד צפויות להמכר יותר ממיליון יחידות של טויוטה היברידית

הישג מרשים לטכנולוגיית הכלאיים של טויוטה. מאז 1997, השנה בה החלה להמכר הפריוס, נמכרו לא פחות משבעה מיליון כלי רכב היברידיים מתוצרת קונצרן הרכב הגדול בעולם, עם שילוב בין מנוע בנזין לחשמל. ואם לדייק, 7.053 מיליון מכוניות היברידיות עם הלוגו של טויוטה או לקסוס. אגב, ב-97 נמכרו רק 3,000 פריוס-דור-ראשון.

 

טויוטה יאריס הייבריד: 

 

מכירות ההיברידיות של טויוטה הולכות וצוברות תאוצה בשנים האחרונות, מאז החלו כמכוניות למכורי איכות הסביבה בלבד. ומאז השקת הטכנולוגיה בשנת 1997 עם דגם אחד בלבד, משווקת כיום טויוטה שורה ארוכה של מכוניות כלאיים - החל בדגמי סופר-מיני כמו יאריס, דרך משפחתיות בגדלים שונים, מיניוואנים, רכבי פנאי וכלה במכוניות יוקרה.

 

טויוטה פריוס פלאג-אין: 

 

מתוך 7 מיליון המכוניות, קרוב למחצית מהמכירות נרשמו על-ידי הפריוס, שנמצאת כיום בדור השלישי והפכה זה מכבר למכונית הכלאיים המצליחה בהיסטוריה, תוך שהיא אף רושמת - לרגעים קצרים - שיאי מכירות מקומיים אבסולוטיים ביפן ושווקים אחרים. על-פי תחזית טויוטה, מכירות רכבי הכלאיים של היצרנית יחצו השנה את רף ה-1.3 מיליון יחידות, לאחר שבשנים 2012 ו-2013 עמדו על כ-1.2 מיליון מכוניות בשנה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רועי צוקרמן
טויוטה פריוס
צילום: רועי צוקרמן
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים