אם חשבנו לרגע שמאז האירוסין של ליידי גאגא ובן זוגה טיילור קיני היא תתבגר קצת, תתמתן ותוריד הילוך - יש מצב שצדקנו, רק שהעבר שלה כנראה, תמיד ירדוף אותה. אז כמו שסיפרנו לכם, גאגא וקיני הכירו על סט צילומים של קליפ שצילמה ומאז החל סיפור האהובה שגם יוביל לחתונה, רק שגילינו שבזמנו, קיני היה, ובכן, תפוס.
זה היה בשעות הלילה המאוחרות כשבריטני סאקט קיבלה שיחה לטלפון הנייד מבן זוגה קיני. כשהיא ענתה לשיחה, במקום לשמוע את קולו האוהב של קיני מצדו השני של הקו, היא שמעה קולות של נשיקות. אחר כך היא הבינה שהנשיקות היו עם לא אחרת מאשר הגאגא בכבודה ובעצמה. סאקט (30) ידעה שקיני (33) משתתף בצילומים לקליפ של גאגא (28) והיא גם ידעה שהם הפכו לחברים טובים, רק שהיא לא תיארה לעצמה עד כמה טובים.
4 צפייה בגלריה
פעם הוא היה שלה. קיני וסאקט
פעם הוא היה שלה. קיני וסאקט
פעם הוא היה שלה. קיני וסאקט
עכשיו, רגע אחרי הודעת האירוסין המשמחת החליטה סאקט לראשונה לספר על הרגע בו היא גילתה שליידי גאגא גנבה לה את הבחור. כי איך אומרים? אין חגיגה בלי עוגה. "טיילור התקשר אליי בשתיים וחצי לפנות בוקר. הבחנתי שהוא נמצא בסיטואציה אינטימית. שמעתי נשיקות ואנחות וזיהיתי את הקול של ליידי גאגא. אני לא יודעת אם הם היו בעיצומם של יחסי מין אבל ידעתי שמשהו קורה שם. זה הרגיש לא נכון. בתור אישה, יש לנו אינסטינקטים". מזל שהאינסטינקטים החדים שלה הבהירו לה את המצב.
4 צפייה בגלריה
"שמעתי גניחות ואנחות"
"שמעתי גניחות ואנחות"
"שמעתי גניחות ואנחות"
"באותה רגע הייתי מאוד עצובה. הייתי עצבנית. לא ציפיתי שדבר כזה יקרה לי. חבר שלי מזה שנה מתמזמז עם ליידי גאגא. זה היה מבאס. הרגשתי נבגדת. מי לא?"
סאקט מספרת שקיני הסתכל במכשיר הסלולרי שלו יום אחרי וכנראה הבין שהתקשר אליה בטעות, אבל לא אמר כלום. "רציתי לראות איך זה יתגלגל, אבל מאוחר יותר נתקלתי בחבר שלו שאמר לי - את יודעת מה קורה בין טיילור לגאגא, נכון?". אנחנו לא רוצים לשפוט אבל חייבים לציין שהחבר של קיני כנראה די אדיוט אם כך הוא בחר לבשר לסאקט שבן הזוג שלה בוגד בה.
4 צפייה בגלריה
טיילור קיני ובריטני סאקט בימים מאושרים יותר
טיילור קיני ובריטני סאקט בימים מאושרים יותר
טיילור קיני ובריטני סאקט בימים מאושרים יותר
"טיילור אמר לי שהוא ממש מצטער אבל לא רציתי לשמוע תירוצים ממנו. אמרתי לו איך הרגשתי, אמרתי לו שהוא היה צריך להיות כנה ולא לתת לי לגלות דרך חבר שלו. דיברנו על זה שממילא לא התאמנו אחד לשנייה והחלטנו להיפרד".
עכשיו, כשסאקט רואה את התמונות של הזוג המאושר היא אומרת שהיא לא כועסת יותר. "זה היה מאוד לא צפוי, הכל הלך בסדר והלוואי שהוא היה בא אליי קודם ואומר לי שיש לו חיבור איתה. זה לא היה הוגן כלפיי, חוסר כנות כזה, זה עצוב שאין לך אומץ להתוודות כמו אדם נורמלי. אני חושבת שאם היה עושה כך, הייתי מכבדת את זה. אני סולחת לו". המדור מלא חמלה.
4 צפייה בגלריה
ביצ' סטול מיי בויפרנד
ביצ' סטול מיי בויפרנד
ביצ' סטול מיי בויפרנד
אז לפני שאנחנו ואתם צולבים את קיני, נספר לכם שגם סאקט היתה במערכת יחסים כשהיא וקיני הכירו. "תמיד חשבנו שהשני מושך אבל שנינו היינו במערכת יחסים. אחר כך כל אחד נפרד מבן הזוג שלו וכשהיינו רווקים התחלנו לבלות יחד, אז הוא הציע לי לצאת לדייט".
הפעם האחרונה שנתקלה סאקט בקיני הייתה בבית קפה בזמן שהוא ישב עם גאגא. "הם נראו כאילו הם בדיוק חזרו מבילוי. גאגא היתה מאופרת בכבדות, עם שיער מבולגן ועישנה סיגריה. טיילור ואני ניהלנו שיחה קצרצרה אבל גאגא לא דיברה איתי בכלל. זה היה סופר מוזר ולא נוח". כן, גם לנו לא נוח כשאנחנו מדמיינים את הסיטואציה ואנחנו מאחלים לכל הצדדים בסיפור שיהיו מאושרים, ולנו, עוד הרבה סיפורים צהובים כאלה.