שתף קטע נבחר

איגרוף תאילנדי: איתי גרשון אלוף העולם לסטודנטים

הישראלי המתחרה במשקל עד 71 ק"ג זכה בתחרות שנערכה בתאילנד לאחר שניצח בגמר את הפולני פטריק בורובסקי. גרשון: "אין הרגשה יותר מתוקה מזו, כל העבודה הקשה השתלמה". מאמנו, בני קוגן: "הוא נתן שואו והציג רמה גבוהה של טכניקה"

איתי גרשון רשם הישג נוסף בקריירה. הספורטאי הישראלי המתחרה באיגרוף תאילנדי במשקל עד 71 ק"ג זכה היום (ב') באליפות העולם לסטודנטים שהתקיימה בתאילנד.

 

גרשון זכה בתואר לאחר שגבר בקרב הגמר על הפולני פטריק בורובסקי. לפני הוא הכניע בסיבוב הראשון את התאילנדי ג'קאפט בנוק אאוט מרשים, אותו השיג בבעיטה אחורית בסיבוב. בשמינית הגמר הוא ניצח את השוויצרי קליאן רוט, ברבע הגמר את התאילנדי קמטדינג ווראווייט (שוב בנוק אאוט) ובחצי הגמר את הרוסי איוואן קושיק.

 

איתי גרשון מקבל את הפרס עבור המקום הראשון ()
איתי גרשון מקבל את הפרס עבור המקום הראשון

 

"אין הרגשה מתוקה מזו, כל העבודה הקשה השתלמה", כתב גרשון בפייסבוק. ל-ynet ספורט אמר: "שלטתי בשלושת הקרבות הראשונים. הוגרלתי נגד תאילנדי שהיה מאוד חזק פיזית. עשיתי לו הטעיה והוא אכל את המכה שלי".

 

 

"לא חיפשנו את הנוק אאוט". מאמנו של גרשון, בני קוגן (צילום: עופר מאיר) (צילום: עופר מאיר)
"לא חיפשנו את הנוק אאוט". מאמנו של גרשון, בני קוגן(צילום: עופר מאיר)

 

"היה קרב חזק וטכני מאוד בגמר", אמר ל-ynet ספורט מאמנו של גרשון, בני קוגן. "מראש לא חיפשנו את הנוקאאוט כדי להראות איכויות גם בטכניקה. הקהל עודד את איתי, שהחליט לתת שואו ולהראות רמה גבוהה של טכניקה. הוא החליף עמידות משמאלית לימנית והראה וירטואוזיות ועליונות מהרגע הראשון".

 

נבחר למצטיין בכל המשקלים. איתי גרשון ()
נבחר למצטיין בכל המשקלים. איתי גרשון

 

כזכור גרשון (21), שקיבל גם גביע מיוחד אחרי שנבחר למתאגרף המצטיין בכל המשקלים באליפות, זכה בשנה שעברה במדליית כסף באליפות אירופה בפולין, אחרי שבעבר זכה באליפות העולם ופעמיים באליפות אירופה.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים