שתף קטע נבחר

"סיכוי גבוה מאוד שלאב לא יחזור לשחק העונה"

הג'נרל מנג'ר של קליבלנד, דייויד גריפין, הודה כי בקבוצה כבר נערכים לאפשרות שהפורוורד לא ישוב בפלייאוף: "לא סיפקנו תירוצים במהלך כל העונה, וגם עכשיו לא נתחיל עם זה". בלאט: "אנחנו מוכנים להתמודד עם האתגר ועדיין רעבים"

חדשות רעות לדייויד בלאט וקליבלנד קאבלירס . הג'נרל מנג'ר של הקאבס, דייויד גריפין, הודה הערב (ג') כי מירב הסיכויים שקווין לאב לא יחזור לשחק העונה.

 

"סיכוי גבוה מאוד שקווין לאב ייעדר במשחקים שנותרו לנו בפלייאוף", אמר גריפין, שסיפר כי נשקלה האפשרות שלאב גם יעבור ניתוח בכתפו. ההערכות האופטימיות מדברות על היעדרות של 4-6 שבועות, אולם נראה כי הפורוורד לא יעמוד לרשותו של בלאט בכל משחקי הפלייאוף.

 

לאב עם אולייניק. בלאט: "הרבה הרכבים ואסטרטגיות נבחנים" (צילום: AFP) (צילום: AFP)
לאב עם אולייניק. בלאט: "הרבה הרכבים ואסטרטגיות נבחנים"(צילום: AFP)

 

גריפין הוסיף: "לא סיפקנו תירוצים במהלך כל העונה, וגם עכשיו לא נתחיל עם זה. המטרה היא רק לנצח את המשחקים". גם בלאט עצמו התייחס לנושא: "הרבה הרכבים ואסטרטגיות נבחנים כעת.

אנחנו מוכנים להתמודד עם האתגר ועדיין רעבים".

 

לפנות בוקר הודיעה קליבלנד כי לאב, שפרק את כתפו במשחק מספר 4 מול בוסטון אחרי המלחמה על הריבאונד מול קלי אולייניק, לא יהיה כשיר לחצי גמר המזרח מול המנצחת בסדרה בין שיקגו למילווקי (2:3 לשיקגו). לגבי העתיד הרחוק יותר, הוא ימשיך להיבדק ומצבו יתבהר בימים הקרובים.

 

לאב בן ה-26, שהגיע בתחילת העונה ממינסוטה טימברוולבס עם ציפיות רבות, ספג לא מעט ביקורות במהלך העונה על היכולת שהציג, אבל בכל זאת הצליח להעמיד ממוצעים נאים של 16.4 נקודות למשחק ו-9.7 ריבאונדים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים