שתף קטע נבחר

מירי רגב: "לה פמיליה לא ארגון טרור"

שרת התרבות והספורט קראה לח"כ יואל רזבוזוב לחזור בו מדבריו: "לא יעלה על הדעת שח"כ מתבטא בצורה חסרת אחריות ומכתים קבוצה שלמה. עם כל הכבוד לח"כ רזבוזוב שילמד קודם, מהו ארגון טרור". רזבוזוב בתגובה: "חבל לי שרק מחשש ושיקולים של פריימריז את מסרבת לבצע מהלך אמיץ שיציל את הספורט בישראל"

במהלך סוף השבוע אמר חבר הכנסת יואל רזבוזוב (יש עתיד) כי ארגון לה פמיליה של אוהדי בית"ר ירושלים הוא ארגון טרור. היום (א') החליטה שרת התרבות והספורט מירי רגב להגיב לדברים הללו. 

 

"אני קוראת מכאן לח"כ רזבוזוב לחזור בו מדבריו על כך שקרא לאירגון לפמיליה ארגון טרור", אמרה רגב, "לא יעלה על הדעת שח"כ מתבטא בצורה חסרת אחריות ומכתים קבוצה שלמה. עם כל הכבוד לח"כ רזבוזוב, שילמד קודם מהו ארגון טרור".

 

יואל רזבוזוב. "הגיע הזמן למעשים, די לדיבורים" (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
יואל רזבוזוב. "הגיע הזמן למעשים, די לדיבורים"(צילום: אורן אהרוני)

 

"את הטיפול בארגון טרור נשאיר למדינת ישראל ולזרועות הבטחון. אנחנו ומשטרת נתעסק בפורעי חוק ובבריוני הספורט. אין שום סיבה להכתים קבוצה שלמה. כפי שאמרתי, הצוות הבין משרדי שהקמתי יגיש תוך 30 יום את מסקנותיו לפי המדיניות שהתוותי: אכיפה, הרתעה ושימור החוויה הספורטיבית. הוועדה תביא לשולחני את המלצותיה עם פתרונות אופרטיביים וממשיים לביצוע בליגה הקרובה שתפתח באוקטובר".

 

רזבוזוב הגיב בדף הפייסבוק שלו: "אני יודע שלשנינו יש אינטרס משותף - למגר את תופעות האלימות בספורט הישראלי. אני יודע זאת כי בשיחות בינינו אמרת לי שגם את סולדת ומתנגדת לכל גילויי האלימות,

הגזענות של חברי ארגון "לה פמיליה". חבל לי שרק מחשש ושיקולים של פריימריז את מסרבת לבצע מהלך אמיץ שיציל את הספורט בישראל ואת אוהדי הכדורגל השפויים שהפסיקו להגיע למגרשים בגלל אותו קומץ מאורגן. אני מזכיר לך שיש מתפקדי ליכוד שלא לוקחים חלק בארגון "לה פמיליה" ומצפים ממך לפעול".

 

"אני שואל אותך כבוד השרה: האם את באמת חושבת שארגון אשר יוזם פעילות שכוללת תהלוכות ושירים גזעניים, התפרעות במרחב הציבורי, עימותים אלימים כלפי קבוצת האוהדים יריבה, השלכת אמצעי לחימה שגרמו לפגיעה פיזית בראשו של ניקולה פונטו, שוער שארלואה, זריקת אבוקות וחזיזים לזירת המשחק, הנפת דגל כ"ך, שקרו במשחקה של בית"ר ירושלים בבלגיה, לא צריך להיקרא התאחדות בלתי מותרת? האם הצתת מתקן האימונים בבית וגן, הנפת שלטים בדבר "בית"ר טהורה לעד" ותקיפת אוהדי ספורט על רקע תמיכה בקבוצה יריבה, או השתייכות ללאום אתני אחר, הן דרכי ביטוי לגיטימיות לדעתך בספורט הישראלי?"

 

"ארגון "לה פמיליה" פועל מתוך מניעים של שנאה, גזענות ולאומנות. את זה צריך להפסיק! מירי חברתי, הגיע הזמן למעשים, די לדיבורים, כבר הוקמו מספיק צוותים וועדות. יש לך הזדמנות לעשות מעשה. שמעתי על הצוות שהקמת. הרשי לי להזכיר לך שכבר יש את המועצה למניעת אלימות בספורט שהקימה שרת הספורט לשעבר לימור לבנת, בראשות השופטת המחוזית (בדימוס) עדנה בקנשטיין. אז למה לך עוד צוותים, עוד דיונים ועוד שיחות סרק שבסוף יגיעו לאותה מסקנה?! יש למגר את האלימות מהספורט, ומיד!"

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
מירי רגב
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים