שתף קטע נבחר

"לה פמיליה" החרימה את המפגש של השרה מירי רגב עם נציגי ארגוני אוהדי הכדורגל

בקשתו של הארגון להיפגש פנים אל פנים עם השרה נענתה בשלילה. מי שכן יזכו לפגישה עם השרה הם נציגי עמותת אוהדי בית"ר. רגב לאוהדים: "אגלה אפס סובלנות כלפי אלימות, גם אם אצטרך לעצור את הליגה"

בעקבות האירועים האלימים האחרונים, שרת התרבות והספורט, מירי רגב נפגשה היום (ג') עם נציגים של אוהדי קבוצות הכדורגל בארץ.

 

מי שבחרו להחרים את הפגישה הם נציגי "לה פמיליה", ארגון אוהדי בית"ר שעלה לכותרות לאחרונה אחרי ההתפרעויות בשרלרואה. אנשי "לה פמיליה" ביקשו להיפגש עם השרה רגב פנים אל פנים ומשנענו בשלילה, בחרו שלא להגיע לפגישה.

 

מי שכן ייפגשו עם השרה בנפרד יהיו אנשי עמותת האוהדים של בית"ר ירושלים שסרו בתגובה: "נציגי העמותה שוחחו עם השרה ונקבעה פגישה אישית על מנת למצוא פתרונות למצב אליו נקלענו. יחד נשנה את התדמית של אוהדי בית"ר".
 

"חשבתי שיהיה נכון ליצור דיאלוג קבוע עם חוגי האוהדים משום שהם חלק אינטגרלי מהספורט", פתחה רגב את דבריה, "בדיוק כפי שאנו מדברים עם המנהלת וההתאחדויות השונות. זה יהיה מפגש קבוע אחת למספר חודשים".

 

רגב המשיכה: "אני לא רוצה לדבר עם אוהדים רק כשמגיעים למשטרה או לפרקליטות אלא לשמוע מהם אילו בעיות יש להם ואיך אפשר לעשות את הספורט למהנה יותר. זו זכות גדולה לשתף פעולה אבל צריך גם לזכור שיש להוקיע כל סוג של אלימות הסתה וגזענות במגרשים. אנחנו רוצים חוויה ספורטיבית לכל המשפחה, יהודים וערבים כאחד".

 

"אני אגלה אפס סובלנות כלפי אלימות, גם אם אצטרך לעצור את הליגה. נטפל ספציפית באוהדים אלימים ונוקיע אותם. יש לנו קבוצות, שחקנים ואוהדים מצוינים. אני רוצה שנבוא עם גאווה בספורט שלנו ונעשה את זה בצורה הכי חברתית שאפשר".

 

מירי רגב. רוצה להפוך את המפגש לקבוע (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
מירי רגב. רוצה להפוך את המפגש לקבוע(צילום: אורן אהרוני)

 

"זה מפגש ראשון שלנו עם האוהדים, חלק מהדברים אולי יהיו קשים ופחות נעימים אבל הם פרטנרים חשובים מבחינתי לפיתוח תרבות הספורט. הקמתי צוות בראשות מנכ"ל המשרד כדי שעד סוף אוגוסט יהיו המלצות איך לטפל באלימות".

 

נציג האוהדים, שי גולומב, אמר: "אנחנו מאוד שמחים להגיע לפגישה הזאת ונשמח שהמשרד יהיה יותר אקטיבי, כדי שיחזק את עמותות האוהדים והפרויקטים החברתיים שהן עושות". רגב השיבה לו: "בהחלט, אני רוצה שנטפח ונפתח את הכוחות החיוביים כדי שהם יתנו את הטון".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
מירי רגב בפגישה
צילום: אורן אהרוני
מומלצים