שתף קטע נבחר

הגאדג'טים שישדרגו את חופשת הסקי

מתקן שצועק בקול רם כשמנסים לגנוב לכם את הציוד, רחפן שעוקב אחריכם ומצלם, וגוגלס שמאפשרות לכם להרגיש כמו במשחק מחשב ולהקליק על אייקונים במבט. קבלו את החידושים הטכנולוגיים האחרונים בעולם הסקי

מציאות מדומה - גוגלס RideOn

מה שחשבתם שקיים רק בסרטי מדע בדיוני, מתממש כאן ועכשיו בעזרת RideOn, סטארטאפ ישראלי שמתגאה בפיתוח משקפי גלישה (Goggles) עם תצוגת מציאות מדומה. הטכנולוגיה מאפשרת לכם לגלוש תוך כדי שאתם צופים דרך הגוגלס בכל מה שבא לכם ומרגישים בדיוק כמו טייסי קרב, אבל על זה מן הסתם כבר שמעתם. הדבר המדהים במשקפיים האלה הוא היכולת לעבור ממסך למסך או מיישום ליישום מבלי להקליק על שום דבר. מספיק שתמקדו את העיניים שלכם חצי שנייה באייקון כלשהו, והופס - המערכת תזהה אתכם ותבין בעצמה שאתם רוצים להקליק על האייקון. לגולש התצוגה נראית כאילו המידע מוקרן כ-5 מטר קדימה.

 

חובבי המשחקים שביניכם יוכלו לגלוש במסלול כלשהו, תוך כדי שהם מתחרים נגד השעון או נגד החברים שלהם במסלול עם שערים וסימונים וירטואליים, שרק הם יכולים לראות. תוכלו למשל לצפות בקטע וידאו, ואחר כך לנסות לבצע את מה שראיתם בסרטון. בנוסף, אתם יכולים כמובן לצלם את הביצועים שלכם כי במשקפיים חבויה מצלמת HD.

גוגל RideOn (צילום: באדיבות SkiDeal) (צילום: באדיבות SkiDeal)
גוגל RideOn(צילום: באדיבות SkiDeal)

GoPro 4

הבון-טון העולמי בתחום מצלמות הגלישה שייך ללא ספק למצלמת GoPro. הסדרה החדשה - סדרת GoPro 4 – מגיעה בכמה דגמים כשהמובילים שבהם הם שחור וכסף. למצלמה יכולות צילום וידאו 4K ברזולוציה מפלצתית של 3840*2160. החדות הזו מאפשרת לצלם סרטוני סקי וסנובורד שיספקו חוויית צפייה אדירה ומרשימה. מדובר בקפיצת מדרגה ענקית, וכל מי שצפה בסרטון 4K לעומת סרטון HD רגיל יתקשה לחזור לעולם הקודם. כשמצלמים בזמן גלישה על המסלולים ובאוף פיסט התאורה משתנה מרגע לרגע במהירות, ול-GoPro חיישנים שמצליחים לייצר רמת חשיפה מאוזנת גם בשינויים מהירים עם הפרדה מעולה בין השלג, השמיים והגולשים. כך למשל גם אם תצלמו סקי בלילה, תצא לכם תמונה נקייה וחדה.

 

AlpineHawk - פטנט נגד גניבות ציוד

אחרי סשן גלישה, אתם נכנסים ללגום איזו בירה על ההר או מתיישבים לצהריים. את הציוד אתם משאירים בחוץ לצד עוד אלפי מגלשיים או סנובורדים אחרים, ומקווים שאף אחד לא יחמוד את המגלשיים החדשות שקניתם לא מזמן. נכון שבאתרי סקי אין הרבה גנבים שמסתובבים, אבל מישהו עלול לקחת לכם את הציוד בטעות. לשם כך הומצא ה-AlpineHawk. זהו מתקן קטן ואלחוטי המתחבר למגלשי הסקי או הסנובורד שלכם. ברגע שמישהו אפילו רק נוגע בציוד שלכם, המתקן מצפצף בעצמה, והגנב יברח משם כל עוד נפשו בו. בנוסף, ברגע של אזעקה, המכשיר יתקשר אליכם מיד למכשיר הסלולרי, ויודיע לכם על האירוע.

 

Huawei Watch - השעון החכם של וואווי

כשאנחנו על המסלולים אין לנו זמן או חשק לשלוח יד לכיס המעיל או המכנסיים ולהוציא את הטלפון. עם השעון החכם של וואווי תוכלו לקרוא הודעות, להתקשר, לגלוש באינטרנט ולהפעיל אפליקציות, והכול תוך כדי גלישה. אפשר לשלוט בשעון דרך פקודות קוליות. הוא מקושר לטלפון שלכם דרך WiFi או Bluetouth, והוא עובד עם מערכת הפעלה אנדרואיד ו-IOS, כשהוא מתפקד אופטימלית עם טלפון S MATE של Huawei, אחד הטלפונים המתקדמים ביותר היום בשוק. אם אתם רוצים למדוד דופק, השעון יודע לזהות שאתם גולשים למשל ולא רצים, וכך תוכלו לבדוק כמה קלוריות שרפתם בכל מסלול.

שעון Huawei Watch (צילום: באדיבות SkiDeal) (צילום: באדיבות SkiDeal)
שעון Huawei Watch(צילום: באדיבות SkiDeal)

חולצה טרמית מחממת עם סוללה

דמיינו את עצמכם במעלית כיסא, בחוץ מינוס 10 מעלות וקר, קר קר… אתם קופאים ומתפללים שהמעלית תגיע כבר ליעד. ובכן, לא עוד! החולצה התרמית המחממת החדשה של ADADE תחמם אתכם ברגעים הכי קרים. החולצה מקבלת את האנרגיה שלה מסוללת ליתיום נטענת קטנה וקלה לנשיאה. יש חימום אחורי וחימום קדמי. ההפעלה והכיבוי נעשים על ידי לחיצת כפתור, כך שאם אתם למשל באמצע גלישה, או שסתם נהיה קצת חם בחוץ, אתם פשוט מכבים את החימום והחולצה חוזרת לתפקד כמו חולצה רגילה.

 

רחפן שמזהה אתכם באופן עצמאי

עד היום כשצילמתם סרטוני גלישה צילמתם את המדרון במבט קדימה או שצילמתם את עצמכם בסלפי, שזה נחמד אבל די מוגבל. במקום לבקש טובה מחברים, שגם הם מוגבלים ביכולת הצילום שלהם, אפשר להשתמש ברחפן LILY שיכול לצלם אתכם באופן עצמאי לגמרי. הרחפן אינו זמין כרגע לרכישה מיידית, וצריך להזמין בהזמנה מוקדמת ולהירשם לתור לא קטן. מה שמיוחד הוא שלא צריך אדם נוסף שיתפעל אותו עם שלט. הרחפן יודע להתביית עליכם במרחק וזווית קבועים, תוך כדי שאתם גולשים בכל מהירות שאתם רוצים, באוף פיסט או בפארק. הרחפן יצלם אתכם גולשים בזוויות צילום מקצועיות ומרהיבות, כאילו אתם בסרט עם תקציב של מיליון דולר.

 

לכתבות הקודמות:

פנינת האלפים: איפה לעשות סקי באוסטריה?

הכי סקסי, הכי רומנטי: לעשות סקי באיטליה

הבליין, המקצוען, המפונק: אתר סקי לכל גולש

סקי בזול, יש דבר כזה: 8 דרכים לחסוך

 

איכות סראונד מושלמת. UE (צילום: באדיבות SkiDeal) (צילום: באדיבות SkiDeal)
איכות סראונד מושלמת. UE(צילום: באדיבות SkiDeal)

רמקול UE ROLL - החבר החדש שלכם לשלג

תארו לעצמכם: אתם על המרפסת, שותים בירה ומביטים על השלג תוך כדי שאתם מקשיבים למוזיקה באמת טובה ובאיכות סאונד

מושלמת. נשמע חלום? לא עוד! הרמקולים החדשים של UE מקושרים לטלפון שלכם באמצעות בלוטות', הם ניידים וקלים, ויש להם סאונד סראונד מדהים. אתם יכולים אפילו לשים אותם בתרמיל ולגלוש איתם כי הם קלים וניידים, אפשר לזרוק אותם לשלג, ואפילו לרקוד עליהם, והם ימשיכו לנגן במשך 9 שעות רצופות. אתם לבד על ראש ההר? הפעילו את הנגן ותופתעו מהבסים העמוקים ומהצליל ההיקפי העשיר שיעיפו אתכם גבוה.

 

הכותב הוא מנהל תוכן ב-SkiDeal

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: באדיבות SkiDeal
גוגל RideOn. קליק זה פסה
צילום: באדיבות SkiDeal
מומלצים