שתף קטע נבחר

ג'ניפר לופז תופיע בישראל

הדיווה בדרך אלינו: הזמרת, השחקנית ואושיית האופנה האמריקנית ג'ניפר לופז תופיע בקיץ בפארק הירקון בתל אביב

ג'ניפר לופז בדרך לישראל: ל"ידיעות אחרונות" נודע כי הזמרת והשחקנית האמריקנית סיכמה בימים האחרונים שבתחילת הקיץ הקרוב תקיים הופעה אחת בפארק הירקון בתל אביב.

 

זו תהיה ההופעה הראשונה בישראל של הזמרת בת ה־46 שנחשבת לאחת מהכוכבות הגדולות בארה"ב בעשורים האחרונים. לצד המוזיקה, ג'יי לו מטפחת קריירה עשירה בקולנוע ובטלוויזיה ובמקביל הפכה לאושיית אופנה.

 

ג'ני מהבלוק נולדה ב־1969 בברונקס שבניו־יורק למשפחה קתולית אדוקה ממוצא פורטו־ריקני. בגיל 18 היא עברה לבדה למנהטן, הרוויחה פרוטות ולפעמים ישנה ברחובות עד שקיבלה את ההזדמנות ראשונה שלה - תפקיד קטן בסרט My Little Girl. אחרי שעבדה כרקדנית והשתתפה במחזות זמר, הקריירה של לופז החלה להמריא ב־1991 עם תפקידים בסדרות ובסרטים שזכו ברובם לביקורות נלהבות.

 

עם המוזיקה לופז חיכתה עד מאי 1999, אז הוציאה את הסינגל הראשון שלה, If You Had My Love, שהפך ללהיט ענק ומינף את אלבום הבכורה להצלחה מסחררת. לופז הייתה אז אחת מסמלי המוזיקה הלטינית, לצד אנריקה איגלסיאס וריקי מרטין. מאז ועד היום היא הוציאה עוד שבעה אלבומי אולפן, ובסך הכל מכרה יותר מ־55 מיליון דיסקים במהלך הקריירה שלה.

 

ג'יי לו בהפעה. בקרוב אצלנו (צילום: AP) (צילום: AP)
ג'יי לו בהפעה. בקרוב אצלנו(צילום: AP)
  

כמו רוב כוכבי הניינטיז, במהלך העשור הקודם היא סבלה משנות שפל, עד שנקודת המפנה הגיעה בפברואר 2011, כשהוציאה את הלהיט On the Floor עם הראפר פיטבול. מאז חזרה לופז לעניינים, לוהקה כשופטת בתוכנית הריאליטי "אמריקן איידול", השתתפה בביצוע שיר הנושא למונדיאל 2014 וזכתה גם בחוזה הופעות יקר בלאס־וגאס. במקביל היא המשיכה לככב בסרטים, ובהם המותחן "השכן ממול" שיצא בשנה שעברה. אם לא יהיו הפתעות, בעוד כמה חודשים יוכלו מעריציה הישראלים לראות אותה בגודל מלא על הבמה בפארק הירקון. 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: Gettyimages
ג'ניפר לופז. בדרך לישראל
צילום: Gettyimages
לאתר ההטבות
מומלצים