שתף קטע נבחר

"דג חייזרי עם אף אנושי" נמצא בקריביים

ליצור שאורכו כ-30 סנטימטר, לא היו סנפירים, אך היו לו שתי כפות רגליים עם אצבעות, עצם ארוכה על הגב, "ואף אנושי מושלם ממש מעל הפה"

מומחים ומדענים מבולבלים בימים אלה בעקבות "דג חייזרי" שנמצא באי קטן בקריביים. ליצור המשונה יש, על פי הדיווחים והתמונות, "כפות רגליים" שמסייעות לו ללכת על קרקעית הים, "אף אנושי מושלם", וקשקשים כמו של דג.

 

 (מתוך יוטיוב) (מתוך יוטיוב)
(מתוך יוטיוב)

 

היצור הימי נתפס בנמל ווינוורד שבאי הקטן קריאקו, הסמוך לגרנדה. אחד מתושבי האי סיפר לאתר הבריטי "דיילי מייל" ש"כולם התאספו יחד כדי להתבונן - אף אחד בחיים לא ראה משהו כזה. לא מעט אנשים היו די מבוהלים וחשבו שזה נראה כמו משהו מסרט אימה בדיוני".

 

הדייג שאיתר את החיה סיפר לכלי תקשורת שהוא מצא את עצמו בוהה בעיניו של הייצור "החייזרי" כשהוא הוציא את הרשתות שלו מהמים וגילו אותו שם. הוא סיפור שהוא פשוט נדהם מהמראה - אבל בעיקר היה מבולבל.

 (מתוך יוטיוב)
(מתוך יוטיוב)

 

ליצור, שאורכו כ-30 סנטימטר, לא היו סנפירים, אך היו לו שתי כפות רגליים עם אצבעות, עצם ארוכה על גבה, "ואף אנושי מושלם ממש מעל הפה", כך סיפר הדייג המבולבל, הופ מקלורנס. "בחיים לא גיליתי משהו כזה בעבר", אמר. "הכנפיים והזנב פשוט נראים מסובכים".

 

מקלורנס בן ה-74, בעל ותק של ויתר מ-50 שנה בדיג, הוסיף

 כי "לפי איך שזה נראה, הייצור לא יכול לשחות אבל כנראה יכול להלך על פני הקרקעית של המים. זה ממש זעזע אותי כי אף פעם לא ראיתי ייצור כזה שקיים, בוודאי שלא במים הידידותיים והרדודים שבנמל שכאן. זו ממש תעלומה".

 

מומחים רבים טוענים שמדובר בדג ממשפחת הפיתיונאים, שהם דגים טורפים שיכולים לאכול כמעט כל דבר שייכנס לפה הגדול שלהם. זה כולל גם דגים אחרים, וכן סרטנים וחסיולנים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים