שתף קטע נבחר

חשד: ערבי בן 17 דקר ילד יהודי ברמלה ופצע אותו באורח בינוני

הילד בן ה-11 הגיע לביתו וסיפר לאמו שצעיר דקר אותו בחפץ חד. צוות מד"א הוזעק לבית וטיפל בילד שסבל מפצע דקירה בגבו. כעבור כשעה נעצר חשוד בדקירה, נער משכונת ג'ואריש

 

 

 

אזור הדקירה ברמלה (צילום: איחוד הצלה) (צילום: איחוד הצלה)
אזור הדקירה ברמלה(צילום: איחוד הצלה)

ילד בן 11 נדקר אחר הצהריים (יום ב') ונפצע בינוני ברחוב א.ס לוי ברמלה. הילד סיפר לשוטרים שכאשר היה ברחוב שאל אותו אדם ערבי שאלה, וכשהשיב בשלילה שלף האיש חפץ חד ודקר אותו בגבו. כוחות גדולים סרקו את האזור וכעבור שעה נעצר חשוד בדקירה, נער בן 17 משכונת ג'ואריש. לאחר חקירה ראשונית של המשטרה והשב"כ, הוחלט כי החקירה תימשך רק במשטרה. החשוד יובא מחר להארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון.

 

צוות מד"א הוזעק לבית וטיפל בילד שסבל מפצע דקירה בגבו. הילד פונה לבית החולים אסף הרופא בצריפין. מבית החולים אסף הרופא נמסר שהילד הובהל לחדר הטראומה ומצבו בינוני. ד"ר ענבר גתות, כירורג באסף הרופא, סיפר: "הגיע אלינו ילד בן 11 עם דקירות בפלג גוף עליון התקבל במצב בינוני ויציב והוא נמצא בסדרת בדיקות. הוא בהכרה מלאה ומתקשר עם משפחתו".

 

רחוב א.ס לוי ממוקם בסמוך לשכונת ג'ואריש, שממנה יצאו ביום חמישי שעבר גם שתי נערות בנות 13, שדקרו מאבטח בכניסה לקניון בעיר. הרקע לאירוע ברמלה עדיין אינו ברור.

 (צילום: איחוד הצלה) (צילום: איחוד הצלה)
(צילום: איחוד הצלה)

 (צילום: איחוד הצלה) (צילום: איחוד הצלה)
(צילום: איחוד הצלה)

אביו של החשוד הבין נעשה ניסיון לאתר את בנו, ובעקבות כך התקשר למשטרה ודיווח כי בנו נמצא בידיו. בחקירה עלה כי החשוד שאל את הילד "יש לך מצית?", ולאחר שהילד השיב בשלילה, התנפל עליו הנער במספריים ודקר אותו.

 

ראש העיר רמלה, יואל לביא, אמר כי "זה אירוע שני בטווח קצר ואני מקווה שזה לא גל. בשלב זה לא ברור מה נסיבות האירוע ולפי מה שאנחנו מבינים זה נראה יותר כמו אירוע פלילי".

 

פרמדיק מד"א משה גלבשטיין, שהגיע למקום סיפר: "ראינו ילד בן 11 בהכרה מלאה, הוא סבל מפצעי דקירה בכמה מקומות בגופו, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני ופינינו אותו תוך כדי טיפול לבית החולים אסף הרופא". דב מייזל, פרמדיק של איחוד הצלה, הוסיף כי "בזמן שהגעתי הילד הוכנס לתוך בית. הוא אמר שאדם דקר אותו כמה פעמים בגבו. מטבע הדברים הילד היה קצת בהיסטריה".

 

בתוך כך, באזור שער שכם בירושלים נעצרה אחר הצהריים ערבייה בת 42 תושבת העיר העתיקה, לאחר שברשותה נתפסה סכין גדולה. מפקד פלוגת משמר הגבול בעיר העתיקה אמר כי "שוב ערנות השוטרים ודריכותם המבצעית מנעה פגיעה בחפים מפשע. השוטרים והלוחמים פועלים במוטיבציה גבוהה, תוך תחושת שליחות והכרה מלאה של משימתם להצלת חיים".

 

בשבת בצהריים דקר ערבי את שלומית גונן (65) בשוק העירוני ברהט ופצע אותה

 באורח קל. המחבל נמלט מהזירה, וצוות של מד"א פינה את גונן, תושבת קיבוץ משמר הנגב, לבית החולים סורוקה בבאר שבע.

 

ביום חמישי האחרון דקרו כאמור שתי נערות מחבלות בנות 13 מג'ואריש מאבטח בן 27 בכניסה לקניון הסמוך לתחנה המרכזית ברמלה. הוא נפצע קל. המחבלות הגיעו עם תיק בית ספר וכאשר ביקש מהן המאבטח להזדהות, שלפו סכינים ודקרו אותו ברגלו ובידו. מאבטחים נוספים השתלטו על המחבלות והן נלקחו לחקירת משטרה.

 

בהכנת הידיעה השתתף רועי ינובסקי
לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איחוד הצלה
אזור הדקירה ברמלה
צילום: איחוד הצלה
מומלצים