שתף קטע נבחר

ירי בפורים: עימות בלב ירושלים, בת 15 נפצעה

היא רק רצתה לבלות, אבל סיימה את הלילה בשערי צדק: צעירים יהודים התקוטטו ברחוב קינג ג'ורג', אחד מהם שלף אקדח וירה. אחד הצעירים נפצע בינוני, עוברת אורח בת 15 נפצעה קל

היא רק רצתה לחגוג את פורים, אבל הבילוי נגמר בבית החולים: סמוך לשעה 5 לפנות בוקר (יום ה') התפתח ויכוח בין שני צעירים יהודים במרכז העיר, במהלכו שלף אחד מהם אקדח וירה לעבר השני. כתוצאה מהירי נפצע צעיר באורח בינוני ופונה לבית החולים הדסה עין כרם. בנוסף, נפצעה קל גם עוברת אורח, נערה כבת 15, שפונתה לבית החולים שערי צדק. מעצרו של היורה, צעיר בשנות ה-20 לחייו, הוארך עד ליום שני.

 

האירוע התרחש בסמוך לבניין "המשביר" ברחוב קינג ג'ורג'. החשוד בירי במהלך הוויכוח עובד ביום יום כמאבטח ולכן היה ברשותו נשק. הוא נעצר על ידי שוטרים שהוזעקו למקום והאקדח נתפס.

 

מפרטי החקירה עולה כי הוויכוח בין השניים החל באזור כיכר "הדוידקה", כ-100 מטר ממקום הירי, ומשם החשוד והפצוע עברו לאזור בנייין "המשביר", שם אירעה תקרית הירי. האזור היה עמוס

במבלים במהלך כל הלילה בשל חגיגות פורים.

 

הדיון בהארכת מעצרו של היורה נערך בבית המשפט השלום בירושלים בהיעדרו, זאת כיוון ששהה בבדיקות רפואיות בבית חולים לאחר שנפצע בקטטה. מפרטי חקירה ראשוניים עולה כי בין השניים התפתחה קטטה בפאב במרכז העיר, לאחר שככל הנראה הצעיר שירה דרש מהשני להתרחק מבנות שאיתן בילה משום שלדבריו הן קרובות משפחתו.

 

לאחר הקטטה נפרדו דרכי השניים והחשוד בירי אף הלך לבית חבר קרוב לזמן קצר. סמוך לשעה 5 לפנות בבוקר חזר החשוד לאזור כיכר ציון על מנת לחפש את הצעיר שעמו התקוטט, וכשאיתר אותו ירה בו, פגע בו בירך ופצע אותו בינוני. מהירי נפגעה גם נערה בת 15 שעברה במקום. יש לציין כי החשוד מחזיק באקדח ברישיון מהיותו עובד אבטחה בחברת 'מודיעין אזרחי'.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עדיאל לואינגר / Wikipedia
המשביר בירושלים
צילום: עדיאל לואינגר / Wikipedia
מומלצים