שתף קטע נבחר

ארה"ב: כלב נבהל משיעול והרג תינוק בן 3 ימים

מקרה מחריד בקליפורניה: כלב משפחה התנפל על תינוק בן יומו בזמן שהוריו צפו בטלוויזיה. הכלב, אמסטף מעורב עם דני ענק, כנראה נבהל כשהאם השתעלה. ההורים נאבקו בו כדי לשחרר את ילדם אבל כבר היה מאוחר מדי

הכלב פולו שתקף והרג תינוק בן 3 ימים (צילום: AP) (צילום: AP)
הכלב פולו שתקף והרג תינוק בן 3 ימים(צילום: AP)

תינוק בן שלושה ימים בלבד נהרג אתמול (ו') בסן דייגו לאחר שהותקף על ידי הכלב של משפחתו. התינוק הובהל במהירות לבית חולים סמוך, אך בגלל הפציעות הקשות נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

 

המקרה הנוראי התרחש ביום חמישי בלילה, בשעה שהמשפחה צפתה יחד בטלוויזיה. על פי תחקיר ראשוני של המשטרה המקומית, הכלב, אמסטף מעורב עם דני ענק, ששהה עם המשפחה בסלון ביתם, נבהל כשהאם השתעלה - והתנפל על התינוק.

 

דובר מטעם המשטרה המקומית סיפר לכלי תקשורת בקליפורניה שההורים נאלצו להיאבק בכלב כדי לחלץ את התינוק, וכשהצליחו מיהרו לבית חולים סמוך. אך בשל הפגיעה האנושה בתינוק נאלצו הרופאים לקבוע את מותו תוך זמן קצר. "בשלב זה אנחנו בוחנים את המקרה בתור תאונה קשה וטראגית", הוסיף. בהמשך תבוצע נתיחה כדי לקבוע את סיבת מותו המדויקת של התינוק.

 

הכלב, ששמו פולו והוא בן שנתיים, נלקח להסגר. הוא יוחזק בבידוד במשך 10 ימים כדי לקבוע אם יש לו כלבת. לאחר מכן יהיה על המשפחה להחליט אם ברצונה לקחת בחזרה את הכלב.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
הכלב שתקף ונלקח להסגר
צילום: רויטרס
מומלצים