שתף קטע נבחר

קרלסן ימנה מאמן זר, שחר מעדיף את לוזון

הבעלים נותן גיבוי למנהל המקצועי למרות הקושי שיהיה למאמן מחו"ל להתאקלם בשלב מאוחר של ההכנות לעונה. שמו של מרקו סימונה שאימן לפני ארבע שנים את מונאקו ועבד יחד עם קרלסן, עלה

יממה אחרי הסערה הגדולה בעקבות עזיבתו המפתיעה של רוני לוי, במכבי חיפה מבינים כי הם חייבים לאסוף את השברים ולמצוא במהרה את המחליף בתפקיד.

 

טור כריסטיאן קרלסן, המנהל המקצועי של הקבוצה, הפך להיות הדמות הדומיננטית והקבועה בצוות המקצועי והוא יהיה זה שמקבל מעתה את ההחלטות. קרלסן שזוכה להערכה גדולה מאוד מצד יעקב שחר מעוניין להחתים מאמן זר, על אף שהבעלים יודע שלא יהיה קל לזר להתאקלם כאשר הליגה בפתח.

 

שחר וקרלסן (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
שחר וקרלסן(צילום: ראובן שוורץ)

 

שחר שהיה מעדיף לראות את גיא לוזון מגיע, נותן גיבוי לקרלסן שעל פי ההערכות, צפוי למנות מאמן בתוך שבוע ימים. שמו של מרקו סימונה שאימן את מונאקו לפני ארבע שנים, כאשר קרלסן שימש כסקאוט בקבוצה, עלה.

 

לקרלסן יש ארבעה מועמדים והוא אמור להמריא לחו"ל ולפתוח במו"מ במטרה למצוא את המחליף לרוני לוי. מי שיעמוד על הקווים במשחק הקרוב של הירוקים בגביע הטוטו בשבת מול עירוני ק"ש הוא שמוליק חנין, מנהל מחלקת הנוער. חיפה תגיע למשחק בסגל חסר מאוד ועם רשימת פצועים גדולה שכוללת את: גילי ורמוט, ג'אבר עטאא, איסמעיל ריאן ואלירן עטר.

 

חנין. יחליף זמנית את לוי (צילום: אביהו שפירא) (צילום: אביהו שפירא)
חנין. יחליף זמנית את לוי(צילום: אביהו שפירא)

 

שמוליק חנין, שיחליף את רוני לוי עד שימונה מאמן התייחס לראשונה לפיטורים ואמר: "אני נמצא כדי לתת מענה. המועדון קיבל החלטה, רוני הוא חבר ונקראתי לדגל עד שימונה מאמן. יש לנו משחק גביע הטוטו בשבת ובזה אנחנו צריכים להתעסק. אימוני הקבוצה צריכים להמשך ואני פה. מניסיוני עדיף לדבר על השחקנים הבריאים שיכולים לשחק ולא על הפצועים. אנחנו צריכים להמשיך להכין את הקבוצה למחזור הראשון בליגה, נעשה את המיטב. מכבי חיפה מכוונת תמיד לנצח בכל משחק".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
יעקב שחר
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים