שתף קטע נבחר
.

"ישראל חזרה למקומה הטבעי גם בפייסבוק"

בעקבות חשיפות ynet ספורט כי דגל המדינה לא הופיע באפליקציה המיוחדת שנבנתה בפייסבוק לקראת האולימפיאדה, הוועד האולימפי הישראלי שלח מכתב בהול, ולאחר 24 שעות העניין סודר

חשיפת ynet ספורט, לפיה הוועד האולימפי הישראלי שיגר מכתב בהול לפייסבוק העולמית בבקשה להוסיף את ישראל ודגל המדינה לרשימת המדינות המופיעות בו, גרמה לכך שהבוקר (ו') החליטה החברה להכניס לראשונה את דגל המדינה לרשימת המשתתפות באולימפיאדה שתיפתח הלילה (בין שישי לשבת) עם טקס הפתיחה של המשחקים בריו.

 

לחץ גדול של ישראלים רבים שזעמו על ההחלטה להוציא את דגל ישראל ולכל היותר להסתפק ב"וועד האולימפי בישראל", יחד עם המכתב ששלח הוועד האולימפי הישראלי מברזיל, גרם לכך שישראל חזרה להיות חלק מרשימת המדינות. "ישראל חזרה להיות במקומה הטבעי גם בפייסבוק, חלק מרשימת המדינות שיפתחו היום את המשחקים בברזיל", כך נמסר מהוועד האולימפי הישראלי

 

כך זה נראה לפני. בולט בהיעדרו: דגל ישראל
כך זה נראה לפני. בולט בהיעדרו: דגל ישראל

וגם בגרסה בעברית
וגם בגרסה בעברית

 

אתמול, כאמור, נחשף כי מאחורי הקלעים הייתה דרמה של ממש, זאת בעקבות פניות רבות לעמוד הפייסבוק של הוועד האולימפי הישראלי. כבר ברביעי האחרון ישראלים רבים הבחינו כי דגלה ושמה של ישראל לא היו חלק מרשימת המדינות בפייסבוק, בעקבות כך אף נעשו על ידי חלק מהישראלים פניות לפייסבוק העולמית.

 

הוועד האולימפי אישר את הידיעה והגיב: "הוצאנו פנייה דחופה לחברת פייסבוק העולמית בבקשה להוסיף את דגל מדינת ישראל לרשימת המדינות. הציבור מוזמן להיכנס לעמוד הוועד האולימפי בישראל כדי להביע תמיכה בחברי המשלחת שלנו לריו".

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
דגל ישראל בכפר האולימפי
צילום: אורן אהרוני
לוח תחרויות
מדליות כחול לבן
י"א חללי מינכן
גיבורים אולימפיים
צילום: getty images
מפת הפארק
המשחקים הפראלימפיים
מומלצים