שתף קטע נבחר

מתחרים ערבים פרשו, ישראלים זכו במדליות

אליפות לטביה הבינלאומית בטאקוונדו: הנציגים מאיחוד האמירויות וערב הסעודית לא התייצבו לקרב מול קדם נזר, שזכה בכסף בתחרות לנוער עד 51 ק"ג. עומרי אזולאי זכה בארד לאחר שסעודי לא עלה להתמודדות מולו. 48 ק"ג: איתן חיימוביץ' סיים שני אחרי שעלה לגמר מבלי להתחרות

שוב זה קורה: מתחרים ממדינות ערב מחרימים קרבות נגד ישראלים בתחרויות ספורט בינלאומיות. לוחם הטאקוונדו הישראלי קדם נזר זכה בסוף השבוע במדליית כסף באליפות לטביה הבינלאומית. קדם, המתחרה בקטגוריית משקל עד 51 קילוגרם, השתתף בתחרות לנוער וסיים שני לאחר ששני מתחרים ממדינות ערב לא התייצבו לקרבות מולו.

 

בקרב הראשון אמור היה נזר להתחרות מול חמיס אל דנחני מאיחוד האמירויות, שלא התייצב נגדו. ברבע הגמר הוא ניצח 4:7 את דניאליוס דיאצ'קאס מליטא ובחצי הגמר אמור היה להתמודד מול עבדוללה עבדול רחמן אלקוד מערב הסעודית. גם במקרה הזה היריב מהמדינה הערבית לא התייצב לקרב והישראלי עלה לגמר, שם נוצח 7:5 על ידי הפולני מתיוש שסנובסקי. למרות שלא התייצב לקרב מול נזר, מארגני התחרות העניקו לאלקוד את מדליית הארד כאחד המפסידים בחצי הגמר.

 

הכרזה הרשמית של האליפות
הכרזה הרשמית של האליפות

 

בתחרות במשקל עד 68 ק"ג זכה עומרי אזולאי במדליית ארד לאחר שהעפיל לחצי הגמר בזכות פרישה של הסעודי מוסטפה אל סומיילי ראשיד מהקרב מולו. לאחר מכן הוא נוצח 16:7 בחצי הגמר על ידי האוסטרי מרסל מולר. איתן חיימוביץ' סיים שני בתחרות עד 48 ק"ג כשהפסיד 14:4 בגמר לאוקראיני בוגדן טיחונוב. בקרב הראשון הוא אמור היה להחרות מול פייסל מנסור מאיחוד האמירויות ובחצי הגמר מול הסעודי יחיה עבדולה אסירי. כצפוי, השניים לא עלו על משטח הקרבות והישראלי העפיל לגמר מבלי להתחרות.

 

דנה עזרן זכתה במדליית הזהב בתחרות לנערות עד 63 ק"ג כשניצחה 8:10 בגמר את הפולניה אנה זבביונה. בחצי הגמר ניצחה עזרן 4:5 את הפולניה מילנה מאצורק וברבע הגמר את הליטאית דאריה ברוזגלביציוס.

 

בתחרות לנערות עד 46 ק"ג סיימה אבישג סמברג במקום השני לאחר שנוצחה בניקוד זהב בגמר על ידי השוויצרית טטיאנה ניקולי. עדן דוראני (עד 68 ק"ג) סיימה שנייה בעקבות ניצחון 0:1 על אנסטסיה איבאנובה מבלארוס והפסד 5:0 לרוסיה אנה פיצ'וגינה.

 

בתחרות לגברים עד 63 קילוגרם נערך קרב בין שני ישראלים ובו ניצח נמרוד קרביצקי 3:4 את גילי חיימוביץ'. מאוחר יותר נוצח קרביצקי 10:3 ברבע הגמר על ידי האוקראיני ולדיסלב ירמצ'ק. לארה גרשנוק הפסידה (5:3) בסיבוב הראשון לבלגית אינדרה גרן בתחרות לנשים במשקל עד 62 ק"ג.

 

סגנית אלופת אירופה לנוער ב-2015, רבקה באייך, השתתפה לראשונה בתחרות לבוגרות במשקל עד 46 ק"ג והודחה על ידי הרוסיה מריה סמירנובה. השתיים סיימו את הקרב ברבע הגמר בתיקו 1:1 ולאחר שלא הושגה הכרעה בסיבוב נוסף לקביעת נקודת זהב נקבעה הרוסיה כמנצחת בהגרלה. בתחרות לקדטים עד 41 ק"ג התחרה מישה פוליטוב בגמר והפסיד 14:6 לרוסי טימור ריאבוב.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים