שתף קטע נבחר

ספינת התענוגות הטובה בעולם היא...

הוכרזו הזוכות בפרסי ספינות הקרוז הטובות ביותר לשנת 2016. הספינה הטובה מכולן היא "קרניבל ויסטה". מי המפסידה הגדולה ואיזו ספינה היא הטובה ביותר למשפחות?

ספינת התענוגות הטובה ביותר בעולם היא "קרניבל ויסטה". כך הוכרז בסוף השבוע האחרון באתר "Cruise Critic" - הנחשב ביותר בתחום, הבוחר מדי שנה את ספינות הטיולים המהנות והמושקעות ביותר בעולם. ברשימת הזוכים המלאה הפתעה גדולה: "Harmony of the Seas", הספינה הגדולה בעולם שהושקה השנה, הסתפקה בתואר "הסוויטות הטובות ביותר", ולא זכתה באף פרס נוסף.

"קרניבל ויסטה" ()
"קרניבל ויסטה"

בראש הזוכים שהוכרזו זו השנה התשיעית נבחרה כאמור ה"קרניבל ויסטה". נימוקי השופטים כללו את 14 המסעדות שעל הסיפון, פארק המים המושקע אדיר המימדים ומבשלת הבירה הנמצאת על הספינה. "קרניבל ויסטה" זכתה גם בפרס "המשתלמת ביותר" ("Value for Money") לשנה זו.

"קרניבל ויסטה" ()
"קרניבל ויסטה"

ספינת הקרוז של דיסני זכתה בפרס "האוכל הטוב ביותר" ו"הספינה הטובה ביותר למשפחות". במקרה זה אין כל הפתעה, שכן הספינות של דיסני ידועות בזכות תוכנית הפעילות העשירה שהן מציעות לילדים, לצד מתחמים למבוגרים בלבד, המאפשרים שירותי בייביסיטר מלאים לילדים.

 

ספינות חברת "Princess Cruises" זיכו אותה בתואר "הרומנטית ביותר" וכן כחברה המציעה את טיולי החוף הטובים ביותר. "Harmony of the Seas" של "רויאל קריביאן" זכתה כאמור בפרס הסוויטות הטובות ביותר. החברה זכתה גם בפרס "החדרים הפנימיים הטובים ביותר".

 

קולין מק'דניאל, העורכת הראשית של "Cruise Critic" הסבירה כי מטרת הבחירות השנתיות של האתר היא "לאפשר למטיילים לצמצם את אפשרויות הבחירה בבואם לבחור ספינת טיולים, כך שיוכלו להתאים את הבחירה לצרכיהם".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
פארק המים על ה"ויסטה". הזוכה הגדולה
"קרניבל ויסטה"
מומלצים