שתף קטע נבחר

טראמפלנד: כשטלי מורנו הביכה את נדב אייל בשידור

בעיצומו של משדר הבחירות בארצות הברית בחדשות 10, הטיחה מגישת חדשות 10 טלי מורנו בנדב אייל כי אמר "איש שאמר שהסיכוי של טראמפ לנצח בבחירות האלה הוא קלוש". העיתונאי שערך את סדרת הכתבות "טראמפלנד" הופתע, וענה: "אני מצפה שתחזרי ל'טראמפלנד' ותצפי בה שוב. בטוח שיהיו מסקנות"

 

תקרית בשידור חי בחדשות 10: במהלך שידורי הבחירות בערוץ 10, עקצה מגישת החדשות טלי מורנו את כתב חדשות החוץ נדב אייל בקשר לתוצאות הבחירות. "זה האיש שאמר לפני שבועות בודדים שהסיכוי של טראמפ לנצח בבחירות האלה קלוש, אני חוזרת קלוש", הטיחה מורנו באייל בשידור והוסיפה, "רק רציתי להזכיר לך את הנקודה הזאת, נדב".

 

אייל ההמום ניסה להסביר כי דבריה של מורנו אינם נכונים. "אני חושב שאם את צפית אולי ב'טראמפלנד'", אמר אייל, כשהתייחס לסדרת הכתבות שערך על החצר האחורית של ארצות הברית, "אני מקווה שצפית בה כי את בכל זאת שם, אז אנחנו האחרונים שחשבנו שהסיכוי הוא קלוש, אחרת לא היינו משקיעים כל כך הרבה זמן וכסף בלנסות להסביר, ואני מצטט 'כיצד טראמפ יכול לנצח את אמריקה'. אגב, הוא בדיוק ניצח במקומות האלה. אני מצפה שתחזרי ל'טראמפלנד' ותצפי בה שוב. בטוח שיהיו מסקנות".

 

מורנו מבחינתה ניסתה לצנן את הרוחות והוסיפה כי לא תתפוס את אייל במילה. גורמים בערוץ סיפרו ל-ynet כי התקרית חוללה סערה מאחורי הקלעים ובעקבות התקרית הביע אייל, הנשוי למגישה השניה בערוץ תמר איש שלום, בפני מנכ"ל חדשות 10 גולן יוכפז את כעסו על דברי מורנו.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ענת מוסברג
נדב אייל
צילום: ענת מוסברג
לאתר ההטבות
מומלצים