שתף קטע נבחר

נס הקימה יחידה שתספק פתרונות לסטארט-אפים

בחברה אומרים כי היחידה החדשה תציע לסטארט-אפים ולחברות הייטק מעטפת שלמה של פתרונות עסקיים וטכנולוגיים במודלים גמישים

חברת נס, ספקית שירותים ופתרונות בתחומי טכנולוגיות המידע (IT) וחברה בת של קבוצת חילן, הודיעה היום (ג') על תחילת הפעילות של יחידת Start IT Up, יחידה חדשה שתציע לסטארט-אפים וחברות הייטק מעטפת מלאה של פתרונות עסקיים מוטי טכנולוגיה העטופים במודלים גמישים המותאמים לאתגרים שאיתם מתמודדות חברות הייטק וסטארט-אפ: שירותי פיתוח ובדיקות על פי דרישה, תמיכת לקוחות ומוצרים, שירותי מומחה, DevOps, אוטומציה ועוד.

 

משרדי היחידה החדשה, הממוקמים במתחמי We Work בהרצליה, כוללים צוות מומחים מהמובילים בתחומם, כולם בעלי נסיון עשיר בעבודה מול סטארט-אפים וחברות הייטק.

 

 

בנס אמרו כי מטרת היחידה הינה לספק את כל הפתרונות העסקיים והטכנולוגיים אותם צריכה חברת סטארט-אפ בשלבים השונים של חייה ואשר מבינה כי בכדי לעמוד בקצבי Time To Market תחרותיים, יש להתמקד בליבת עסקיה ולהעזר במענה חיצוני בכל הקשור למעגלי התפעול, השירות וכל מה שאינו מוגדר כפעילות ליבה. עוד אמרו בחברה כי עבור כל אלו, היחידה מצרפת ומגייסת כל העת לשורותיה עובדים בעלי רקע טכנולוגי מתקדם ונסיון רלוונטי ומציעה, סביבת עבודה אטרקטיבית, חדשנית ומגוונת בשלל פרויקטים ומשרות.

 

 

שחר אפעל, מנכ"ל חברת נס, אמר: "רבות נכתב על היזמות, החדשנות וההצלחה של הסטארט-אפ והייטק בישראל. אך הצלחתה של כל חברה, תלויה לא רק ברעיונות החדשניים אותם היא מביאה, אלא ביישום ובמתן מענה לשורה של אתגרים בפניהם היא עומדת. לטובת כך, הקמנו 'קומנדו הייטק', שיציע לסטארט-אפים הצעת ערך, שטרם נראתה בשוק. יחידת Start IT up מציעה לארגוני הסטארט-אפ וההייטק המתפתחים בקצב מהיר, מעטפת שלמה של פתרונות עסקיים מוטי טכנולוגיה, ערך וחדשנות, הארוזים במודלים גמישים אשר נדרשים כדי לעמוד באתגרים אלו".

 

באתר החדש של היחידה - http://www.startitup.win  ניתן לקרוא אודות השירותים החדשים שהיא מציעה וכן להגיש מועמדות לתפקידים שונים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים