שתף קטע נבחר

אייר קנדה תטוס למונטריאול; אתיופיאן לתאילנד ב-509$

התחרות מתעצמת: חברת התעופה הקנדית מתחדשת בקו תעופה בין ישראל למונטריאול, בנוסף לזה שהיא מפעילה לטורונטו. חברת אתיופיאן איירליינס מציעה טיסות לתאילנד ב-509$, ואייר אירופה תפעיל את מטוס ה"דרימליינר" בקו לישראל. כל מה שחדש באוויר

אייר קנדה משיקה קו בין מונטריאול לתל אביב, כחודש ימים לאחר שחברת התעופה הקנדית אייר טרנסאט הודיעה שהיא מתחילה לטוס בקו זה. אייר קנדה תחל לבצע את הטיסות בין שתי הערים בחודש יוני הקרוב ובמקביל תגדיל את מספר הטיסות בין תל אביב לטורונטו משש לשבע טיסות שבועיות.

מטוס אייר קנדה בעיצוב המחודש. גם למונטריאול (צילום: Air Canada) (צילום: Air Canada)
מטוס אייר קנדה בעיצוב המחודש. גם למונטריאול(צילום: Air Canada)

"אנחנו פועלים בישראל 22 שנים ואנחנו החברה הדומיננטית בקו בין ישראל לקנדה", מסר נשיא ומנכ"ל החברה, קיילין רובינסקי והוסיף כי החברה החליטה להגדיל את התדירויות לטורונטו בשל הביקוש הגובר הן בתחום העסקי והן בתחום הפנאי, עם פתיחת הקו למונטריאול.

 

עוד חדשות תעופה בעמוד הפייסבוק של ynet חופש

 

לדבריו, החל מיוני החברה תפעיל קו עונתי ישיר בין מונטריאול ותל אביב ובכך תחזק את הבסיס שלה (HUB) במונטריאול, שהוא, כמו גם טורונטו, מציע רשת של טיסות המשך ליעדים רבים בקנדה ובארצות הברית. הטיסות יופעלו פעמיים בשבוע, הן ייצאו מתל אביב בימים שני ושישי בשעה 13:55 ויבוצעו במטוסי איירבוס A330-300 עם 292 מושבים ושלוש מחלקות. מחלקת עסקים ובה 27 סוויטות שינה פרטיות, מחלקת תיירים פרימיום עם 21 מושבים מרווחים ומחלקת תיירים ובה 244 מושבים.

 

יצויין כי מטוסי אייר קנדה עוברים בימים אלה מתיחת פנים עם עיצוב חדש בצבעי אדום-שחור-לבן, מדי דיילים וטייסים חדשים וכן תפריטי מזון חדשים שייכנסו בהדרגה לטיסות החברה.

 

לבנגקוק ב-509$

חברת אתיופיאן איירליינס הודיעה על מחירי מבצע מיוחדים. החברה מציעה טיסות לבנגקוק במחירים שמתחילים באופן רשמי ב-520$, אם כי מצאנו בבדיקה שלנו טיסות גם ב-509$. מחירים מיוחדים נוספים מציעה החברה גם למומביי - החל מ-515$, לגאונגז'ו בסין החל מ-749$ ולניו דלהי מ-599$ לאדם במחלקת תיירים.

אתיופיאן איירליינס (דני שדה) (דני שדה)
אתיופיאן איירליינס(דני שדה)

חברת אתיופיאן איירליינס מפעילה שתי טיסות יומיות מתל אביב לאדיס אבבה. אחת בשעה 09:00 בבוקר והשנייה בשעה 00:45. בקו מתל אביב לאדיס אבבה היא מפעילה מטוס בואינג 737 חדיש עם מחלקת תיירים ומחלקת עסקים.

 

חברת התעופה הספרדית אייר אירופה תחל להפעיל בקו בין תל אביב ומדריד את מטוס הנוסעים בואינג 787, הדרימליינר. זאת נוכח הגידול בפעילות החברה בקו לישראל ובעיקר בעקבות עלייה של 60% בביקושים לטיסות המשך לדרום אמריקה. החברה רכשה 22 מטוסים מסוג זה והם נכנסים בהדרגה לפעילות.

 

חלום בספרדית

אייר אירופה מבצעת כיום ארבע טיסות שבועיות בין תל אביב למדריד ובחודש אפריל תוסיף עוד טיסה. החברה הודיעה כי בחרה בישראל להיות אחת המדינות הראשונות שאליה היא תפעיל את "מטוס החלומות" וכי הטיסות בו, בקו מישראל, יחלו בחודש יולי הקרוב.

הדרימליינר הספרדי (צילום: אייר אירופה) (צילום: אייר אירופה)
הדרימליינר הספרדי(צילום: אייר אירופה)

החברה תפעיל את המטוס בקו לתל אביב פעמיים בשבוע, בימים שני ורביעי. הטיסות ממדריד ייצאו בשעה 09:10 וינחתו בנתב"ג בשעה 14:45. הטיסות מתל אביב ימריאו בשעה 16:20 וינחתו בשעה 20:30.

 

במטוס שתי מחלקות - מחלקת עסקים עם 22 מושבי מיטה ועוד 274 מושבים במחלקת תיירים. במטוס מערכת בידוק מתקדמת ושירות אינטרנט אלחוטי בטיסות הטראנס-אטלנטיות.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: Air Canada
מטוס אייר קנדה בעיצוב המחודש
צילום: Air Canada
מומלצים