שתף קטע נבחר

נתניהו בסינגפור: "אנחנו נשמות תאומות"

ראש הממשלה נפגש עם מקבילו הסינגפורי ועם נשיא המדינה במהלך ביקורו במדינה האסייתית. "אנו אומות קטנות שהפכו בתחומים רבים למעצמות עולמיות", אמר נתניהו

 

נתניהו מתקבל במשמר כבוד בסינגפור (צילום: חיים צח, לע"מ) (צילום: חיים צח, לע
נתניהו מתקבל במשמר כבוד בסינגפור(צילום: חיים צח, לע"מ)
ראש הממשלה בנימין נתניהו החל הבוקר (ב') את ביקורו בסינגפור ונפגש עם נשיא סינגפור טוני קנג יאמ ועם ראש הממשלה לי הסיין לונג. נתניהו הודה על קבלת הפנים החמה. "זוהי הפעם הראשונה שלי כאן. אני מאמין שישראל וסינגפור הן נשמות תאומות".

 

נתניהו המשיך ואמר כי "אנו אומות קטנות שהפכו בתחומים רבים למעצמות עולמיות, ואני מאמין ששיתוף הפעולה בינינו בכל התחומים הופך אותנו למצליחות אף יותר".

נתניהו וראש ממשלת סינגפור (צילום: חיים צח, לע"מ) (צילום: חיים צח, לע
נתניהו וראש ממשלת סינגפור(צילום: חיים צח, לע"מ)

 (צילום: חיים צח, לע"מ) (צילום: חיים צח, לע
(צילום: חיים צח, לע"מ)

 

נתניהו ביקש ממקבילו הסינגפורי "לבקר באחד מאתרי הדיור שלכם כיוון שזאת סוגיה שאתם הצלחתם לפתור בדרך שלכם. היינו רוצים ללמוד מכם, כמו בתחומים רבים אחרים. ואני חייב לומר שמערכת היחסים בינינו היא מאוד פרודוקטיבית וחשובה, והיא תורמת לביטחון ושגשוג עמינו בעתיד".

 

קודם לכן התקבלו נתניהו ורעייתו שרה בארמון הנשיאות על-ידי משמר כבוד והמנוני המדינות נוגנו. ראש הממשלה ונשיא סינגפור שוחחו במפגש מורחב עם שרים מהממשלה המקומית ודנו בהעמקת שיתופי הפעולה בין שתי המדינות בתחום הטכנולוגיה כדי להתגבר על האתגרים המשותפים".

 

הנשיא הסינגפורי ציין כי שתי המדינות התחילו כמדינות קטנות ללא משאבים טבעיים ופיתחו טכנולוגיות אשר סייעו לצמיחת המדינה ושגשוגה. ראש הממשלה נתניהו העלה את נושא פתיחת קו תעופה ישיר בין המדינות והזמין את נשיא סינגפור לביקור בישראל. מסינגפור ימריא נתניהו לאוסטרליה שם ייפגש עם ראש הממשלה מלקולם טרנבול.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: חיים צח, לע"מ
נתניהו עם ר"מ סינגפור
צילום: חיים צח, לע"מ
מומלצים