שתף קטע נבחר

הצצה לקניון האופנה של גינדי: "זו ת"א 2017"

צוות ynet ביקר ב-FASHION MALL בחשמונאים פינת קרליבך, שייפתח ב-23 במרס. האם בזכות COS וזארה הום - הקונים יגיעו למרות הפקקים? האם התל אביבים יחליפו את דיזנגוף סנטר - בגינדי? ואולי הוא בכלל מיועד ל"תל-אביבים החדשים" שיגורו סביב המגדלים. מנור גינדי: "אנחנו במרכז ת"א, בירת ישראל". צפו בכתבה

שבוע האופנה גינדי TLV החמישי יושק היום בקניון האופנה של גינדי TLV FASHION MALL. ביקרנו בקניון שייפתח לקהל הרחב ב-23 במרס ב-19:00 ב"השקה רכה". כלומר, לא כל החנויות ייפתחו ביום ההשקה – כולל המותגים זארה הום ו-COS שיפתחו את החנויות הראשונות שלהם בארץ רק באפריל.

 

מה יקרה לחנויות ביום שבו האינטרנט ישתלט על השופינג

תעלומת החבילות הנודדות של דואר ישראל

קריסת המרפסות בחדרה: 15 חשודים יואשמו

 

 

הקניון, שנבנה בהשקעה של 1.5 מיליארד שקל, יכלול 180 חנויות, כולל חנויות דגל של H&M וזארה על פני שטח של 2,500 מ"ר. כמו כן יכלול הקניון סניפים ראשונים בארץ של דיור בוטיק, אדידס אוריג'ינלס, ראג אנד בונס, סטרדיבריוס לגברים (לראשונה) ונשים. חלק מהחנויות של המותגים הללו לא ייפתחו ביום ההשקה, אלא באפריל. בנוסף 5% מהשטחים בקניון ייוותרו ריקים למטרות אכלוס עתידיות.

 

"אנחנו בבירת ישראל"

הקניון אמנם כולל מותגים חדשים, אבל גם חנויות של קסטרו, רנואר, ללין, אופטיקנה, צומת ספרים, ארומה ומקדונלד'ס, ואין בו מותגים מהשורה הראשונה של מותגי העל. בנוסף, הוא אמנם מפואר ומרשים בגודלו, אך אין בו בהכרח אווירה "תל-אביבית" - הוא נראה כמו קניון שיכול היה להיות ממוקם בכל עיר. על כך אמר ל-ynet מנור גינדי מבעלי גינדי השקעות: "אנחנו במרכז ת"א, בבירת ישראל. זה קניון שמיועד לכל תל אביב רבתי, כל הצד הקולינרי שלנו אלה מסעדות תל אביביות. אנחנו תל אביב 2017".

 

על בעיות התנועה בדרך לקניון אמר: "גם למסיבות הכי טובות בעיר קצת עומדים בתור ובסוף נכנסים".

  

הפרדה בין מותגים יקרים לאחרים

מנכ"ל מגדלי גינדי, מורדי שבת, התייחס גם הוא לבעיות הגישה לקניון: "אנחנו בונים קניון ל-50 שנה לא לשנה ולא לשנתיים. בסוף התהליך, כשהרכבת הקלה תושלם, יהיה פה מדהים. אנחנו יושבים על החיבור בין הקו הירוק לאדום, זה אומר שסדר גודל של 100 אלף נוסעים יעברו מדי יום בנקודה הזו. בנוסף יהיה פה קיצור דרך שיאפשר לאנשים לעבור בקניון ולהגיע לרוטשילד".

 

מצד אחד יש פה מסעדות יקרות, מצד שני גם ארומה. מצד אחד דיור, ומצד שני H&M. אתה לא חושש שתמהיל המנסה לכלול את כלל האוכלוסיה עלול לפספס? זו פנייה לקהלים שונים

"יש חלוקה מאוד מבנית-תמהילית בתוך הקניון  - מותגי הפרימיום, גם ברמת המזון, יהיו בחלק אחד והמותגים המקומיים יהיו במקומות אחרים. המטרה היא לייצר תחושה נוחה וסביבה אמיתית. אני רוצה שהחבר'ה שקונים בארומה יקנו גם את היוקרה".

 

יש לכם תחרות מכל כיוון: דיזנגוף סנטר, עזריאלי, קניון רמת אביב, קניונים שכונתיים

"קיבלנו החלטה שאנחנו ניקח קצת מכולם. נהיה קצת רמת אביב, נהיה קצת עזריאלי נהיה קצת מהסנטר. הלוואי שכולנו נרוויח יותר".

מבט מבפנים על TLV FASHION MALL (צילום: שוקה כהן) (צילום: שוקה כהן)
מבט מבפנים על TLV FASHION MALL(צילום: שוקה כהן)
 

צפי ל-40 אלף מבקרים ביום

שכר הדירה בקניון, שהקימה חברת קניון העיר תל אביב, שנמצאת בבעלות גינדי השקעות וריבוע כחול נדל"ן, עומד על 100 דולר למ"ר ודמי הניהול על 90-80 שקל למ"ר. היקף הפדיון השנתי הצפוי מוערך ב-1.5-1.2 מיליארד שקל ומנהלי הקניון צופים שיגיעו למקום למעלה מ-40 אלף איש ביום, ולמעלה מ-12 מיליון איש יבקרו בו בשנה הראשונה.

 

 

הקניון, שמתפרס על פני שטח של 33 אלף מ"ר (שתי קומות מסחר עם כניסות מהרחוב לכל קומה), מהווה חלק ממתחם המגורים גינדי TLV, שממוקם ברחובות חשמונאים, קרליבך ומנחם בגין, ומשתרע על פני 55 דונם. במתחם 4 מגדלי מגורים בני 48 קומות (משווקים בימים אלו) ו-11 בניינים בני 14 קומות (ששווקו ב-2010) אשר יכללו כ-2,400 יחידות דיור, פארק ציבורי בשטח של כ-15 דונם (שהגישה אליו תהיה באמצעות מדרגות ומדרגות נעות מהרחוב ומעליות – מהקניון), בית ספר ו-11 גני ילדים.

 

בהוראת עיריית תל אביב, הקניון יכלול גם מרכז ספורט, שמשתרע על פני 7,500 מ"ר וכולל שלוש בריכות שחייה (חצי אולימפית, לימודים ופעוטות), אולם כדורסל, חדר כושר (בשטח של 1,000 מ"ר), אולמות חוגים וספא.

 

לקניון חניון ציבורי תת קרקעי עם כ-2,000 מקומות חניה (שעת חניה ראשונה חינם). באזור יש עוד כ-1,000 מקומות חניה (בחניון גבעון הסמוך). החברה גם תשיק אפליקציה לבאי הקניון שתכלול צבירת נקודות. כמו כן, יינתנו בקניון שירותי סטיילינג אישי, החניית מכוניות (valet parking), תמורת תשלום נוסף, שירותי ליווי והכוונה, שטיפת כלי רכב, מוניות, משלוחים עד הבית וכן תהיה לו רשת Wi-Fi.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים