שתף קטע נבחר

נהג המשאית שפגע ב-18 מכוניות בתל אביב חוזר להגה בקרוב

נהג המשאית שפגע במכוניות שחנו במרכז תל אביב, נמלט מהמקום ולא הותיר פרטים יקבל את רישיונו בעוד חודשיים למרות שהשופט הגדיר את התנהגותו "בריונית"

 

 

נהג שנסע בפראות עם משאיתו בתל באביב ופגע ב-18 כלי רכב ואף נמלט ממקום האירוע, קיבל פסילה של חמישה חודשים בפועל, שלושה על תנאי למשך שלוש שנים וקנס של 1,500 שקל. השופט אריה זרזבסקי אמנם כינה את התנהלותו של הנהג "בריונית", אך הנהג יעלה מחדש על הכביש כבר בחודש יוני הקרוב. פרקליטו: "מדובר בטעות אנוש, הוא נסע עם מוזיקה ברכב ולא הבחין שפגע במספר כלי רכב".

פגע במכוניות רבות (צילום: עידו אביב) (צילום: עידו אביב)
פגע במכוניות רבות(צילום: עידו אביב)

מראות נעקרו (צילום: ירון ברנר) (צילום: ירון ברנר)
מראות נעקרו(צילום: ירון ברנר)

כך נראה הרחוב אחרי שהנהג פגע במכוניות (צילום: ירון ברנר) (צילום: ירון ברנר)
כך נראה הרחוב אחרי שהנהג פגע במכוניות(צילום: ירון ברנר)
 
מכונית שספגה מכה מהמשאית של סרווס ()
מכונית שספגה מכה מהמשאית של סרווס

בסוף חודש ינואר נסע אורי סרווס, בן 34 מקריית אונו, ברחוב מזא"ה בתל אביב עם משאיתו ופגע במכוניות. בכתב האישום שהגישה נגדו יחידת התביעות של אגף התנועה במחוז תל אביב נטען כי "הנאשם נהג בקלות ראש. נהג היונדאי שישב ברכב צעק לו לעצור, אך הוא לא עצר, הגביר מהירות נסיעתו, ונהג לאורך מאות מטרים תוך שהוא פוגע עם חלקו האחורי של המשאית בכלי רכב חונים מימינו ומשמאלו".

 

במשטרה טוענים כי בקרת הנזקים העלתה שסרווס פגע ב-18 כלי רכב, לא עצר ולא השאיר פרטים. יתרה מכך, הנהג המשיך בנסיעתו, פנה לרחוב אחד העם מבלי לציית לתמרור "עצור", והסגיר עצמו למשטרה רק לאחר שזו הציבה מחסומים בכל רחבי גוש דן.
 

בשבוע שעבר הודה הנאשם בעבירות שיוחסו לו והורשע. לטענת סנגורו עו"ד עמרי ארגמן, סרווס שילם מחיר כבד על טעותו ואף פוטר מעבודתו. "מדובר בטעות אנוש, לנאשם אין כל עבר תעבורתי. הוא ככל הנראה נסע ברכב, שמע מוזיקה, ולא הבחין שפגע במספר כלי רכב", אמר עורך הדין בבית המשפט. "הנאשם שילם מחיר כבד, ראשית נענש בפסילה מנהלתית ואחר כך נפסל רישיונו עד לתום ההליכים המשפטיים. בהמשך בחר המעביד שלו להעניש אותו ולהודיע לו על תום עבודתו - כך שהנאשם כיום מובטל. הוא אפילו הפציר בחברת הביטוח לשלם לכל מי שנפגע".

 

השופט אריה זרזבסקי קבע כי הפסילה תחול מיום האירוע, כך שסרווס יוכל לעלות מחדש על הכביש כבר ביוני. "מדובר בהתנהגות בריונית המתעלמת מתנאי הדרך ומחובת הנאשם להשאיר פרטים על הרכבים שנפגעו", סיכם.

 

 

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עידו אביב
אחת המכוניות שניזוקו
צילום: עידו אביב
מומלצים