שתף קטע נבחר

הבלגן באיגוד ההתעמלות ממשיך לחגוג

באיגוד היו מאוכזבים מהטיפול של עורך הדין ברוך בפליקר בפרשת ניקול זליקמן - ושוקלים להחליפו לקראת הדיון המכריע בסוגיה בראשון

הבלגן באיגוד ההתעמלות לא נגמר. אחרי שאגודת מכבי ת"א ביקשה מבית המשפט לדון בהשתתפותה של מתעמלת האגודה ניקול זליקמן באליפות אירופה בעוד שבוע, הערב (ה') עלתה דרישה להחליף את עורך הדין של האיגוד עד הדיון בנושא בראשון (17:00).

 

הסיבה: עורך הדין, ברוך פליקר, הגיש בתגובה לבקשת מכבי כתב הגנה "חלש". פליקר כמובן ממש לא אהב את ההחלטה וסיפר למקורביו כי במקרה שיוחלף הוא יתפטר מיידית.

 

ניקול זליקמן. עורך הדין יוחלף? (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
ניקול זליקמן. עורך הדין יוחלף?(צילום: אורן אהרוני)

 

כזכור, שלשום נקבע על ידי יושב ראש האיגוד רזי פלד כי לינוי אשרם תהיה המתעמלת הישראלית הבכירה בתחרות היוקרתית בהונגריה. משמעות ההחלטה היא שהאגודה של אשרם, הפועל ראשון לציון, תהיה זו שתקבע מי השופטת הישראלית שתישלח להונגריה (נטלי ביידיק).

 

הספורטאית השנייה שתשתתף באליפות היא טורי פילנובסקי, בעוד זליקמן אמורה להמריא רק בתור מחליפה. הסאגה אמורה להגיע לסיומה ביום ראשון בבית המשפט.

 

ועדת השיפוט לא החליטה הערב על שליחת השופטת לאליפות אירופה, מאחר שאגודת הפועל פתח תקווה העבירה מכתב ליו"ר האיגוד פלד שבו הם מערערים על ההחלטה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
ניקול זליקמן
צילום: אורן אהרוני
מומלצים