שתף קטע נבחר

לא יכולים לחכות: שיא מנויים לנתניה

הקבוצה שעלתה מהליגה הלאומית מכרה כבר יותר מ-2,200 מנויים לקראת העונה הבאה. יקיר שינה: "השנה המרגשת בקריירה שלי. המועדון יישאר בליבי כל החיים"

מכבי נתניה חוזרת בסערה לליגת העל. אחרי שהשלימה עונה מדהימה וסיימה ראשונה למרות הפחתת תשע נקודות, ההכנות לשנה הבאה החלו בקצב שיא. הקבוצה מכרה כבר 2,200 מנויים בעקבות מבצע מיוחד לאוהדים, שהוארך עד למוצאי שבת לאור הביקוש.

 

בלם הקבוצה יקיר שינה סיכם את העונה והודה לקהל: "אני רוצה להודות לקהל האדיר והנפלא שדחף אותנו להישג הזה לכל אורך הדרך. כשאומרים השחקן ה-12 מתכוונים חד משמעית אליכם".

 

מכבי נתניה ויקיר שינה חוגגים (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
מכבי נתניה ויקיר שינה חוגגים(צילום: עוז מועלם)
 

 

שינה, שהיה אחד השחקנים הכי יציבים העונה במכבי נתניה וכבש שער אחד, הוסיף: "זו העונה ה-14 שאני מסיים בקבוצה בוגרת ואפשר להגיד שזו המרגשת ביותר בקריירה שלי. עברתי המון חוויות והישגים גדולים בכדורגל, וללא ספק העונה הזו היא חוויה אדירה וההישג הכי מרשים שהיה לי. אי אפשר לבקש יותר מזה".

 

שינה, שסיים חוזה במועדון וייפגש בקרוב עם ההנהלה, גם דיבר על עתידו: "אני עדיין לא יודע מה יהיה איתי בעונה הבאה, אבל דבר אחד בטוח - המועדון הזה יישאר בליבי לכל החיים. אני מקווה ומייחל למועדון הזה ליהנות מהעונה הבאה לפחות כמו שנהנינו השנה".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
אוהדי מכבי נתניה
צילום: עוז מועלם
מומלצים