שתף קטע נבחר

פרדי דוד קרוב לסיכום בהפועל ת"א

פרסום ראשון: המאמן שפוטר מהפועל קטמון במהלך העונה האחרונה עומד להתמנות למאמן האדומים בעונה הבאה בליגה הלאומית. עומר פרץ אמור לשמש כעוזרו

הפועל ת"א מנהלת מו"מ מתקדם עם פרדי דוד, אשר נמצא בדרך למועדון ולאמן את הקבוצה בעונה הבאה בליגה הלאומית. דוד כבר אימן במועדון לפני ארבע שנים, אז הודחה הקבוצה על ידי הפועל ראשון לציון ברבע גמר גביע המדינה וסיימה במקום השלישי בליגת העל.

 

מאז הספיק דוד לאמן במכבי הרצליה ועונה אחת בהפועל קטמון, ממנה פוטר בדצמבר האחרון. בני בן זקן, שהחליף את דוד בקטמון, הוביל את המועדון לפלייאוף העליון בליגה הלאומית.

 

בהפועל תל אביב המשיכו לחפש מאמן בימים האחרונים וקיימו שתי פגישות עם דוד. מי שהמליץ עליו בין היתר היה מנהל מחלקת הנוער החדש, עומר בוקסנבוים, שמקבל קרדיט גדול מאוד במועדון.

מדובר במאמן השני בלבד

שקיבל עד כה הצעה, אחרי שיוסי מזרחי סירב. אם המהלך ייצא אל הפועל אמור עומר פרץ, שפרש בשנה האחרונה מכדורגל בגלל פציעה, לשמש כעוזרו של דוד.

 

הבעלים שרון ניסנוב אמר אתמול ל-ynet ספורט: "כל מאמן שנרצה יאמן בהפועל ת"א. כל המאמנים שיוצאים עכשיו ומספרים שקיבלו הצעות מאיתנו ודחו אותם, זה סיפורים שלהם בלבד. לאלון חזן או מוטי איוניר אף אחד בכלל לא פנה. לגבי משה סיני, אני מכיר אותו שנים רבות, התקשרתי אליו בכדי לכבד אותו. הסברתי לו שאנחנו לא מחפשים כרגע מנהל מקצועי. לא דיברנו לרגע אחד על אפשרות שיאמן את הקבוצה. ביקשתי ממנו שינסה לייעץ לנו לגבי מועמדויות של מאמנים. אני לא חושב שאפשר היה להבין מהשיחה בינינו משהו אחר".


פורסם לראשונה 24/05/2017 11:31

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
פרדי דוד
צילום: אורן אהרוני
מומלצים