שתף קטע נבחר

"בסבב הגברים, סרינה הייתה מדורגת ה-700 בעולם"

גם בגיל 58, ג'ון מקנרו ממשיך בשלו. הפעם הוא עקץ את מי שנחשבת לאחת הטניסאיות הטובות בהיסטוריה: "ב-ATP זה היה סיפור אחר עבורה"

 

 

גם בגיל 58, הפה של ג'ון מקנרו ממשיך לפרנס טוב מאוד את התקשורת. בראיון ל-NPR, לרגל צאת ספרו האוטוביוגרפי "But Seriously", כוכב העבר האגדי שלח עקיצה לעבר סרינה וויליאמס, מי שנחשבת לאחת הטניסאית הטובות בהיסטוריה. "אם היא הייתה משחקת בסבב הגברים, היא הייתה במקום ה-700 בעולם", הצהיר.

 

"זה לא אומר שהיא לא שהיא שחקנית אדירה", ניסה אחר כך קצת לעדן את דבריו. "אבל אם היא הייתה משחקת באופן קבוע ב-ATP זה היה סיפור אחר עבורה". מקנרו גם נשאל אם ספורטאית בענף כלשהו תהיה פעם טובה יותר מספורטאי מקביל וענה: "לא ראיתי עדיין דבר כזה, אבל כל דבר אפשרי בשלב כלשהו".

 

ומה לה יש להגיד על זה? סרינה (צילום: AFP) (צילום: AFP)
ומה לה יש להגיד על זה? סרינה(צילום: AFP)

 

אגב, זו לא הפעם הראשונה שמקנרו עוקץ את סרינה. בשנת 2015 התארח כוכב העבר בתכנית של ג'ימי קימל וסיפר: "הבנות שלי, שיושבות פה באולפן, כנראה חושבות שאני אפסיד לסרינה. אני בטוח שאני יכול לנצח אותה".

 

מקנרו סיפר אז שבעבר הוא כבר קיבל הצעה מפתיעה לשחק מול סרינה, מלא אחר מאשר נשיא ארה"ב דונלד טראמפ: "לפני 15 שנה, טראמפ הגיש לשנינו הצעה למשחק, אבל ההצעה הייתה נמוכה מדי לטעמי ואני חושב שדונלד עשה את זה קצת בצחוק".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
סרינה וויליאמס
צילום: רויטרס
מומלצים