שתף קטע נבחר

בנו של גבאי: "הייתי בטוח שהוא ינצח"

דניאל גבאי בן ה-17 לא הצליח להסתיר את ההתרגשות לאחר ניצחון אביו בבחירות לראשות מפלגת העבודה: "אבא שלי איש ישר והגון והוא היחיד שיכול לעשות את ההבדל ולנצח את נתניהו". בנו של פרץ, אוהד: "ימים יגידו אם זו בחירה טובה יותר או פחות"

 

גאוות הבן: דניאל גבאי בן ה-17 היה בין החוגגים בגני התערוכה בתל אביב אמש (ב') לאחר שהוכרזו התוצאות שקבעו כי אביו, אבי גבאי, נבחר לראשות מפלגת העבודה. "הייתי בטוח בניצחון שלו", אמר הבן הצעיר.

 

"אבא שלי הוא איש ישר והגון והוא היחידי שיכול לעשות את ההבדל ולנצח את ביבי וכולנו ידענו את זה מתחילת הדרך", אמר הבן. "אבא שלי הולך להגיע להסכם שלום עם הפלסטינים, והוא ישנה את המדינה שלנו ויהפוך אותה ממדינה עם שלטון ימני ולא הוגן לאזרחים שלו ויהפוך אותה לשלטון הומניטרי וסוציאליסטי, וכולנו ביחד נהנה מהפירות של המדינה המצוינת הזאת".

"אבא שלי ישנה את המדינה". דניאל גבאי בחגיגות הניצחון (צילום: שאול גולן) (צילום: שאול גולן)
"אבא שלי ישנה את המדינה". דניאל גבאי בחגיגות הניצחון(צילום: שאול גולן)

דניאל גבאי הסביר כי "זו מפלגה של צעירים. יש הרבה חבר'ה צעירים שמאוד מעוניינים לעשות את השינוי ומאסו במדינה הזאת ובשלטון נתניהו".

 

אוהד פרץ, בנו של עמיר פרץ, אמר כי הם מופתעים "אך מקבלים את החלטת הבוחר. כרגע אנו מנסים להבין מה הבוחרים אמרו ואיך זה התרחש. אני חושב שהבוחרים ויתרו על הזדמנות גדולה להיות מונהגים על ידי מנהיג גדול שההיסטוריה תשפוט את סדר גודלו. הם בחרו בתקווה אחרת - וימים יגידו האם זו בחירה טובה יותר או טובה פחות. נאחל לכולם בהצלחה, להם ולמען המדינה".

 

 

בתום קרב רווי אמוציות, הדהים אמש גבאי עם 52 אחוזי תמיכה מול 47 אחוזים לפרץ. אחוז ההצבעה בסיבוב השני עמד על 58.8%.

 

פרץ הודיע פחות משעה לאחר ההכרזה: "התקשרתי לברך את אבי גבאי על בחירתו לתפקיד יו״ר המפלגה ומועמדה לראשות הממשלה. חבריי ואני נתייצב לצידו ונסייע לו להחזיר את מפלגת העבודה לשלטון".

 

גבאי ענה לפרץ: "אני רואה בך שותף מרכזי למשימה: החלפת שלטון נתניהו".


פורסם לראשונה 10/07/2017 22:37

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: שאול גולן
דניאל גבאי
צילום: שאול גולן
מומלצים