שתף קטע נבחר

23 באוגוסט: הדרימליינר של אל על ינחת בארץ

"מטוס החלומות" הראשון של אל על כבר צבוע כולו בצבעי דגל ישראל, והוא יבצע את נחיתתו הראשונה בנתב"ג ב-23 באוגוסט 2017. לאחר כחודש של התאמות שיעבור בשדה ימריא לטיסותיו הראשונות. על שם איזו עיר הוא ייקרא? וגם: היינאן הסינית ממשיכה להרחיב את פעילותה בישראל

בעוד פחות מחודש הוא כאן. הדרימליינר הראשון של אל על ()
בעוד פחות מחודש הוא כאן. הדרימליינר הראשון של אל על

"מטוס החלומות" של אל על בדרך לישראל: המטוס הראשון מדגם בואינג 787-9 שרכשה חברת אל על, ינחת בישראל בעוד פחות מחודש, ב-23 באוגוסט 2017. בימים האחרונים נסתיימה בניית פנים המטוס וכן הושלמה צביעתו במפעל בואינג בסיאטל, כולל עדכון עיצוב הזנב. כעת הוא נמצא בשלב טיסות המבחן בשמי העיר.

זנב המטוס החדש. העיצוב עודכן
זנב המטוס החדש. העיצוב עודכן

עם הגעתו של המטוס לנתב"ג הוא יעבור כחודש של הכנות והתאמות בנמל התעופה של ישראל ולאחר מכן ייכנס לשירות בקו תל אביב-לונדון, על מנת לצבור שעות טיסה מבלי לחצות את האוקיינוס. בהמשך ייכנס לשירות בקו תל אביב-ניוארק ,שדה התעופה בניו ג'רזי.

 

המטוס הבא כבר בדרך

המטוס החדש של אל על כולל שלוש מחלקות: מחלקת תיירים, מחלקת "פרימיום אקונומי" חדשה, המאופיינת ברמת שירות של מחלקת עסקים, ומחלקת עסקים, המוגדרת בחברה ברמת "ביזנס-פירסט". במטוסים לא תהיה מחלקה ראשונה כפי שיש במטוסי החברה האחרים כיום.

המטוס במפעל בואינג בסיאטל, השבוע ()
המטוס במפעל בואינג בסיאטל, השבוע

שלושה חודשים לאחר הגעת מטוס הדרימליינר הראשון של אל על לישראל צפוי להגיע המטוס השני מדגם זה, ובהמשך יגיעו יותר מעשרה מטוסים נוספים וירכיבו את צי העתיד של אל על, שיחליף בהדרגה את כל מטוסי הבואינג 747 וה-767 הישנים של החברה.

 

בחודש שעבר יצא משירות ה-747 הראשון, מטוס "אשדוד", ונשלח לגריטה. כפי שניתן לראות בתמונות מהמפעל, עיר הנמל לא תקופח, ומטוס הדרימליינר הראשון של אל על ישיב את הכבוד לאשדוד.

 

במסגרת החידושים שייכנסו לאל על - מלבד הדרימליינרים - יעוצבו מחדש מדי דיילי האוויר והקרקע. על העיצוב הופקד מעצב האופנה שי שלום.

 

 

היינאן מרחיבה את פעילותה בישראל

בתוך כך, חברת התעופה הסינית היינאן, שנכנסה לפעילות בישראל בשנה שעברה ומפעילה בהצלחה יתרה את הקו שבין תל אביב לבייג'ינג, ממשיכה להרחיב את פעילותה בארץ. החברה תפתח בספטמבר את הקו הישיר הראשון אי פעם בין תל אביב לשנגחאי, וכבר היום מדווחת על עניין רב בקרב הישראלים בכרטיסים בקו זה.

מטוס חברת התעופה הסינית בנתב"ג. מתרחבים (צילום: דני שדה) (צילום: דני שדה)
מטוס חברת התעופה הסינית בנתב"ג. מתרחבים(צילום: דני שדה)

השבוע הגישה החברה בקשה רשמית בישראל לפתיחת קו טיסות נוסף, לגואנגז'ו, עיר נמל ובה 13 מיליון תושבים, הידועה בישראל בזכות קבוצת הכדורגל שלה מליגת העל הסינית, שבה משחק ערן זהבי.

צ'יינה סאות'רן. אולי בפעם אחרת (צילום: China Southern) (צילום: China Southern)
צ'יינה סאות'רן. אולי בפעם אחרת(צילום: China Southern)

יצוין כי חברת התעופה הגדולה בסין, צ'יינה סאות'רן, הביעה בתחילת השנה עניין בפתיחת קו לגואנגז'ו. עם הגשת הבקשה הרשמית לפתיחת הקו של היינאן בישראל לאותו יעד קטנים הסיכויים כי צ'יינה סאות'רן אכן תפתח את הקו, שכן היא תפסיד את המענק שנותן משרד התיירות הישראלי לחברות הפותחות קווים ליעדים שאין אליהם עדיין טיסות ישירות מישראל.

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הדרימליינר בסיאטל. בקרוב אצלנו
מומלצים