שתף קטע נבחר

רגב מונה למנכ"ל הפועל ת"א, שחם עשוי להצטרף לבעלות

קפטן קבוצת הנוער של מכבי ת"א בעבר יחליף בתפקיד את זאב גרינברג. החשב יניב משולם התפטר ובכירים במועדון שוקלים להצטרף אליו: "איך יכול להיות שזה שחתום על הירידה של כפ"ס, מגיע לכאן". הפועל ת"א: "ביחד עם רובי נצעיד את המועדון קדימה"

 

 

סתיו שחם, הבעלים לשעבר של הפועל כפ"ס, עשוי להיכנס אחרי תקופת הצינון שלו כאחד מהשותפים בבעלות על הפועל ת"א. זאת במקביל להיחלשות מעמדו של זאב גרינברג ששימש כמנכ"ל ואחד הבעלים.

 


 

ארבעת השותפים בבעלות על המועדון שירד לליגה הלאומית (האחים ניסנוב, גרינברג ובועז תושב) סיכמו על רכישתה של רשת הצעצועים "כפר השעשועים", מה שגורם להם לעשות סדר ניהולי חדש, שהוביל לאנדרלמוסיה במועדון.

 

מגיע להפועל ת"א. רובי רגב ()
מגיע להפועל ת"א. רובי רגב

 

בהפועל החליטו למנות את מי ששימש כקפטן קבוצת הנוער של מכבי ת"א בעבר, רובי רגב, כמנכ"ל על חשבונו של גרינברג. חשב המועדון יניב משולם, שנחשב למקורב לאחים ניסנוב, החליט להתפטר בעקבות צעד זה, ובכירים נוספים בחלק הניהולי של המועדון שוקלים לעשות זאת גם כן. רגב שימש בתפקיד דומה בעונה שעברה בכפ"ס.

 

"איך יכול להיות שזה שחתום על הירידה של כפ"ס והכישלון הגדול בה, מגיע לכאן. מכביסט בנשמה, מגיע לעזור להפועל. יש פה רק מישהו אחד שיכול להסביר את זה. הוא מכין את הקרקע להגעה של הבוס שלו מכפ"ס, סתיו שחם, בדיוק כמו שהיה עם גבי קצרה ואלי טביב", אמרו גורמים במועדון.

 

גם הוא יגיע למתחם וולפסון? שחם (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
גם הוא יגיע למתחם וולפסון? שחם(צילום: עוז מועלם)

 

בהפועל הכחישו כי גרינברג מתקשה בהזרמת כספים ויעזוב, אלא נטען כי הוא יישאר כאחראי על מחלקת הנוער. "רגב יחליף בתפקידו את הבעלים גרינברג, אשר שימש כמנכ"ל ועתה יחלק את זמנו בין עסקיו הפרטיים לפעילות בהפועל והרשת החדשה", נאמר בהודעה הרשמית של המועדון.

 

"הצורך במינוי מנכ"ל במשרה מלאה נבע בין היתר מכך שבעלי הפועל ת"א נמצאים ערב רכישה של רשת קמעונאית מובילה בתחומה. אנו מאחלים לרובי המון הצלחה, ברוך הבא למשפחה האדומה. מאמינים כי ביחד נצעיד את המועדון קדימה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים