שתף קטע נבחר

טויוטה לנד קרוזר מעודכן - אצלנו בשנה הבאה

טויוטה מעדכנת קלות את המראה, תא הנוסעים ומערכות הבטיחות של הלנד-קרוזר המיתולוגי. גם יכולת השטח שודרגה תודות לנעילת דיפרנציאל. לישראל הוא יגיע בשנה הבאה

טויוטה חושפת את הלנד-קרוזר המעודכן, לאחר שעבר מתיחת פנים קלה. לדברי היבואנית הוא ינחת כאן במחצית הראשונה של 2018

 

 

כפי שפרסמנו לפני מספר ימים, השינוי העיקרי הוא בחזית עם מכסה מנוע תפוח ויחידות תאורה שונות המשתלבות בסבכה קדמית מודגשת, ומייצרים מראה כוחני והרמוני יותר מבעבר. פגוש קדמי חדש אמור לייעל את זרימת האוויר על חשבון פגיעה קלה בזווית הגישה (31 מעלות, אחת פחות מבעבר). אך עיקר השדרוג מתרכז בתא הנוסעים עם שיפור באיכות החומרים, הגה בעיצוב חדש, צג נתונים צבעוני בלוח המחוונים (בגודל "4.2) ומסך מגע גדול ("8) במרכז הקונסולה, עם מערכת מצלמות היקפיות.

 

 

מערכת הבטיחות המתקדמת TSS תרחיב את יכולות ההגנה בדגם המעודכן עם בלימה אוטונומית במצבי חירום, בקרת שיוט אדפטיבית, התראה על סטייה מנתיב ושטחים מתים כולל תנועה חוצה מאחור ותאורה אדפטיבית.


 

הלנד קרוזר ממשיך להתבסס על שלדת סולם עם מתלי עצמות-עצה כפולות מלפנים וסרן קשיח מאחור. גם יחידות ההנעה נותרו ללא שינוי: 2.8 ליטר טורבו-דיזל עם 177 כ"ס ו-V6 בנזין בנפח 4.0 ליטר עם 282 כ"ס. שני המנועים משודכים לתיבת שישה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה-קבועה עם הילוך כוח.

 

 

הלנד קרוזר החדש יאפשר בחירה בין שלושה מצבי נהיגה לכביש (חסכוני, רגיל וספורט) וארבעה מצבי נהיגת שטח (בוץ-חול, סלעים, דרדרת וסלעים חלקים) המתאימים את שלל מערכות הרכב לתנאי הדרך הנבחרים. בנוסף תהיה מערכת בקרת זחילה עם חמש מהירויות לשמירה אוטומטית על מהירות נמוכה בעליות או ירידות. לדגם החדש נוסף גם דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה מסוג טורסן הניתן לנעילה, ואשר אמור לשדרג עוד יותר את יכולת השטח הטובה ממילא של הדגם הנוכחי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים