שתף קטע נבחר

בעקבות מדיניות טראמפ: קשה יותר להציא ויזת עבודה לארה"ב

תקנות ההגירה החדשות של ממשל טראמפ נועדו להגן על האינטרסים של העובדים האמריקאים ובכך הפכו עבור ישראלים את תהליך הוצאת ויזת עבודה לארה"ב לקשה הרבה יותר. צפו בדיון באולפן ynet

הממשל האמריקני שינה את המדיניות לקבלת ויזות עבודה לארה"ב. עו"ד שלומי אטש, מומחה לדיני הגירה, הסביר באולפן ynet כיצד באים לידי ביטוי השינויים בתהליך שעוברים המבקשים הישראלים לויזת עבודה בארה"ב.

 

 

עו"ד אטש: "יש ממשל חדש אשר לו סדרי עדיפויות שונים מאשר לקודם, קודם כל בענייני בטחון. דבר שני בענייני העדפת מוצרים ועובדים אמריקניים על פני זרים, והשינוי הזה משפיע באופן ישיר על מדיניות ההגירה".

 

מחפשים יותר את הישראלים עכשיו? קשה יותר לקבל ויזה?

"אני לא יודע אם מחפשים יותר את הישראלים, נראה שקצת יותר קשה, סטטיסטית רוב הפונים מקבלים ויזות רק הדרך הפכה קצת יותר קשה".

 

"מבחינת קבלת ויזות עבודה למיניהן, ויזה מסוג L שהיא מאוד פופולרית בקרב הייטקיסטים ובעלי חברות אחרות שרוצות להעביר מנהלים או אנשים בעלי יכולות מיוחדות לארה"ב, קשה יותר להשגה מבעבר. חברה שרוצה להעביר איש מקצוע, צריכה לספק חומר יותר איכותי על אופי פעילות החברה, על פעילות אותו עובד, ובאמת להראות שהוא או היא ראויים למעבר, יותר מהרגיל".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
נשיא ארה"ב טראמפ.הקשה על אנשי ההייטק הישראלי לעבוד בארה"ב
צילום: רויטרס
מומלצים