שתף קטע נבחר

לא תצליחו לשבור אותנו / טור

אני שמח לבשר לכם, הפועל באר שבע כאן כדי להישאר. נכון, העונה דברים הולכים קצת יותר קשה, אבל הקבוצה של אלונה ברקת עשויה מחומר אחר. לא מחומרים אסורים, אלא מהחומרים של הווינרים. רן בוקר עונה למלעיזים

  

חיכיתם וחיכיתם. במשך שנתיים ישבתם בשקט והמתנתם לרגע הזה - אותו רגע שיאפשר לכם להפיל את הפועל באר שבע, הקבוצה שמייצגת מדינה שלמה, לא באופן רשמי, יותר במהות.

 

 

זאת הקבוצה שמוכיחה את החזון של אחד שאמר "אם תרצו אין זו אגדה"; הקבוצה שהביאה ומביאה את קולם של האנשים האחרים במדינה, לא של אלה שיושבים בבתי קפה בתל אביב ובטוחים שהם מנהלים את העולם, אלא הקבוצה של העם; הקבוצה שמביאה 11 אלף אוהדים למשחק גביע הטוטו נגד הפועל אשקלון.

 

אוהדי הפועל באר שבע. הקבוצה של העם (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
אוהדי הפועל באר שבע. הקבוצה של העם(צילום: ראובן שוורץ)
 

 

שיחקתם אותה במשך שנתיים כמתמוגגים מה"האנדרדוג" של המדינה. השוויתם אותנו ללסטר סיטי, סיפור הסינדרלה התלבש לכם טוב. אבל מסתבר שאוהדי הכדורגל מזכירים את התנהלות התקשורת - מרימים את האדם הכי גבוה שאפשר רק כדי לשמוע טוב יותר את העצמות שלו נשברות בזמן הנפילה.

 

צר לי לבשר לכם. סליחה, אני שמח לבשר לכם. הפועל באר שבע כאן כדי להישאר. נכון, העונה דברים הולכים קצת יותר קשה, אבל כמו שכתבתי בעבר, רק הבינוניים תמיד בשיאם, והפועל באר שבע בעידן אלונה ברקת עשויה מחומר אחר. לא מחומרים אסורים, אלא מהחומרים של הווינרים. של הלוחמים. של אלה שחושבים קדימה.

 

ברקת. בנתה קבוצה של ווינרים (צילום: הרצל יוסף) (צילום: הרצל יוסף)
ברקת. בנתה קבוצה של ווינרים(צילום: הרצל יוסף)

 

להפועל באר שבע אין אוהדים חזקים בתקשורת. הפועל באר שבע לא עושה את מסיבות האליפות שלה במסעדת 206. הפועל באר שבע חוגגת אליפות בכיכר העירייה בבירת הנגב מול 100 אלף איש.

 

הפועל באר שבע לא נמצאת בלב הברנז'ה, ויודעים מה? טוב שכך. הציבור יודע בדרך כלל מה הוא רוצה, והוא רוצה שהספורט ינצח. הוא רוצה סיפורי הצלחה כמו אלה של אלונה ברקת וברק בכר. לשמחתי, אתם תשמעו עוד הרבה כאלה - גם השנה, גם בעוד שנה וגם בעוד עשר שנים, זאת בכפוף להישארותה של ברקת.

 

לכל המלעיזים שמנסים למצוא אלף ואחת סיבות לנפילה שאתם כל כך מייחלים לה - זה לא יקרה. ואם זה יקרה - אז נקום. תמשיכו לחפש סיפורים מחוץ לדשא כדי להפיל את האימפריה באדום, ואנחנו נמשיך לעבוד בשקט ולמלא את ארון התארים במשרדי המועדון בבאר שבע. כן, בבאר שבע.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
ברק בכר
צילום: אורן אהרוני
מומלצים