שתף קטע נבחר

נמשך קטל האופנוענים: רוכב נהרג ליד פתח תקווה

רוכב אופנוע בן 44 נפגע מרכב באזור צומת נחלים ליד פתח תקווה. מתחילת השנה נהרגו 337 בני אדם בכבישים, מתוכם 58 רוכבי אופנוע - עלייה של יותר מ-40 אחוזים לעומת אשתקד

 

זירת התאונה בכביש 40 (צילום: תיעוד מבצעי מד"א) (צילום: תיעוד מבצעי מד
זירת התאונה בכביש 40(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

רוכב אופנוע כבן 44 נהרג הבוקר (ב') מפגיעת רכב בכביש 40 באזור צומת נחלים ליד פתח תקווה. פרמדיקים של מד"א ביצעו פעולות החייאה ברוכב, אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותו.

 

חובש רפואת חירום על אופנוע מד"א, יוסי פרנקל, סיפר: "על הכביש סמוך לגדר ההפרדה ראינו את האופנוע וסמוך אליו שכב הפצוע, גבר כבן 44, מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב מערכתית קשה, הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו בו פעולות החייאה, אבל הפציעות שלו היו קשות מאוד ובסופן לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

 

זהו רוכב האופנוע ה-58 שנהרג בכבישי ישראל מתחילת השנה. מדובר בעלייה של יותר מ-40 אחוזים בהרוגים בקרב רוכבי האופנוע לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

 

לפי נתוני הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, מתחילת השנה נהרגו בכבישים 337 בני אדם לעומת 334 בתקופה המקבילה אשתקד. חודש נובמבר הנוכחי כבר הפך לקטלני יותר לעומת נובמבר 2016. מניין ההרוגים בכל החודש בשנה שעברה עמד על 17 בני אדם. כעת, עם ההרוג בכביש 40, עומד המניין על 20.

 

בתאונה נוספת הבוקר נפצעה רוכבת אופניים באורח בינוני לאחר שהחליקה בכביש גישה סמוך למצדה. פרמדיקים של מד"א מטפלים בפצועה, בת 52, שסובלת מחבלת ראש.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
זירת התאונה בכביש 40
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
מומלצים