שתף קטע נבחר

ישראלי הנאשם בעבירות מין וסחיטה בארה"ב נעצר לקראת הסגרה

הרשויות בארה"ב מבקשות להסגיר אליהן אזרח ישראלי הנאשם בעבירות מין וסחיטה של נערות שהשיג תמונות מיניות שלהן. שרת המשפטים הורתה להגיש עתירה להכריז עליו בר-הסגרה והיום הוא נעצר

אזרח ישראלי נעצר היום (ה') בעקבות בקשת הרשויות בארצות הברית להסגירו אליהן לצורך העמדתו לדין בגין עבירות מין וסחיטה שביצע לכאורה בקטינות. האזרח נעצר על-ידי שוטרי היחידה המרכזית במחוז ירושלים ויחידת אינטרפול ירושלים לאחר ששרת המשפטים איילת שקד הורתה, במסגרת סמכותה על פי חוק ההסגרה, להגיש עתירה להכריז עליו בר-הסגרה לארה"ב.

 

אילוסטרציה (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
אילוסטרציה(צילום: shutterstock)

 

העצור נאשם כי החל מיוני 2010 ועד יולי 2011 נהג לבקר באתרים המאפשרים שיחות וידאו ולהשיג תיעוד וצילומי מסך של קטינות בין הגילאים 17-12 כשהן מבצעות מעשים מיניים. לאחר מכן היה מאתר את הקטינות ברשתות חברתיות (פייסבוק ו-MySpace), שולח להן הודעות הכוללות את התיעוד שיש ברשותו ומאיים עליהן כי יפיץ את החומרים למשפחותיהן ולחבריהן אם לא ייענו לדרישותיו ויצטרפו אליו לשיחת וידאו "אחד-על-אחד".

 

משנעתרו הנערות לבקשותיו של הנאשם, הוא הורה להן להתפשט ולבצע אקטים מיניים. במקרים שבהם סירבו הקטינות להיענות לדרישותיו, מימש את איומיו והפיץ את החומרים שהיו ברשותו למשפחותיהן וחבריהן של הקטינות.

 

החקירה בעניינו של האזרח הישראלי נפתחה בארה"ב כבר באוקטובר 2010 לאחר שנערה בת 17 דיווחה למשטרה במקום מגוריה על ניסיון לסחיטתה באמצעות תמונות עירום שלה, שהושגו ללא ידיעתה. בחקירה שנפתחה התבהרה שיטת הפעולה שבה השתמש הנאשם לסחיטתן של נערות רבות נוספות.

 

מחר בבוקר תגיש המחלקה לעניינים בינלאומיים, באמצעות עו"ד שירן כהן, לבית המשפט המחוזי בירושלים עתירה להכריז עליו בר-הסגרה לארה"ב לצורך העמדתו לדין בגין עבירות של הפקה והפצה של פורנוגרפיית ילדים, כפייה ושידול קטין לביצוע מעשים מיניים, וסחיטה. בד בבד, תוגש בקשה למעצרו עד לקבלת החלטה בעתירה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים