שתף קטע נבחר

דמארי החליט: "נשאר במכבי חיפה עד סיום העונה"

פרסום ראשון: בעקבות פנייה מצד ראשי הפועל ת"א הבהיר החלוץ לירוקים כי הוא רוצה להמשיך לפחות עד הקיץ. פגישה מכרעת תתקיים בנוגע לעתידו. לייפציג לא מוכנה לשחרר אותו לקבוצה מהליגה השנייה, אך הוא צפוי להצטרף בסיום העונה לאדומים במידה ויעלו לליגת העל

ביממה האחרונה פנו ראשי הפועל תל אביב לעומר דמארי והציעו לו להצטרף מיידית למועדון. החלוץ, שנחשב לאחד השחקנים האהובים בקרב אוהדי הקבוצה, קיבל בימים האחרונים עשרות הודעות הקוראות לו לשוב ולעזור למועדון לחזור לליגה הבכירה.

 

לטבלת הליגה הלאומית

 

האדומים מחפשים חיזוק איכותי שיוכל להמשיך איתם במקרה של עליה לליגת העל, ודמארי הוא השחקן הבכיר ביותר שקיבל עד כה פניה.

 

בקרוב שוב אדום? דמארי (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
בקרוב שוב אדום? דמארי(צילום: עוז מועלם)

"דמארי הוא שחקן ענק והפועל ת"א היא הבית שלו. האוהדים אוהבים אותו מאוד, קובי רפואה רוצה שהוא יגיע וגם כל אחד מהבעלים. זה שחקן שיוכל להדליק מועדון שלם בדרך לליגת העל. הוא ישחק אצלנו עכשיו או בשנה הבאה, הוא סמל אמיתי של הפועל", אמרו במועדון.

 

לדמארי חוזה עד לסיום העונה במכבי חיפה, כשבקיץ יהיה נתון להחלטה של לייפציג הגרמנית, בה הוא מחזיק בחוזה של מיליון דולר לעונה הבאה.

 

עשוי להגיע דווקא בקיץ. דמארי באדום (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
עשוי להגיע דווקא בקיץ. דמארי באדום(צילום: ראובן שוורץ)

 

בשיחה עם דמארי השיב החלוץ לראשי הפועל כי הוא בספק שקבוצתו הגרמנית תסכים למעבר שלו מחיפה לקבוצה מהליגה השנייה, מאחר והקבוצה הגרמנית רוצה למקסם את שווי כרטיסו לקראת הקיץ, כדי שתוכל לקבל עליו סכום גבוה יותר.

 

בחיפה הבהירו כי דמארי, שלא מתאמן בימים האחרונים עם שאר השחקנים, ייפגש מחר (חמישי) עם ראשי המועדון כדי לקבל החלטה סופית לגביו. הנטייה של החלוץ היא להישאר בחיפה עד לסיום העונה ולא לצאת להרפתקאות חדשות, אבל אם יחליטו בקבוצה לשחררו, הוא יצטרך למצוא לעצמו בית חדש.

 

אחרי היכולת הטובה מול מכבי חיפה בגביע המדינה, האדומים יתמודדו הערב (19:40) מול בני לוד מהתחתית, וייאלצו להסתדר ללא אביחי ידין ואדי גוטליב. הפועל ת"א תנסה לנצל את תוצאות יריבותיה אתמול כדי להתרחק מהן ולהשיג מקדמה בצמרת.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
עומר דמארי
צילום: עוז מועלם
מומלצים