שתף קטע נבחר

ישיר לבנגקוק: ארקיע שברה את המונופול, המחיר נחתך

אל על היא חברת התעופה היחידה שמפעילה טיסות ישירות מתל אביב לבירה התאילנדית, אולם בחודש יולי תשבור ארקיע את המונופול. לפי הפרטים, שמתפרסמים כאן לראשונה, מחיר כרטיס טיסה יחל ב-349 דולר לכיוון

 

לאחר שנים של תכנונים זה קורה: בחודש יולי הקרוב תחל חברת ארקיע להפעיל לראשונה בהיסטוריה קו ישיר לבנגקוק, כך הודיעה היום (א') החברה בתום כשנה של תהליכי אישור ברשות התעופה האזרחית (רת"א). עד כה חברת התעופה היחידה שהפעילה טיסות ישירות מתל אביב לבנגקוק הייתה אל על.

 

מי שביקש לטוס בזול יותר ליעד, שכבר שנים מככב בראש רשימות המקומות המועדפים על הישראלים, יכול לעשות זאת עם חברות תעופה זרות שיוצאות מישראל ועושות עצירת ביניים באירופה, או עם רויאל ג'ורדניאן, שהטיסה איתה יוצאת כמובן מירדן, תהליך לא פשוט שלא מתאים לכולם. יש לציין כי החברות הזרות, מלבד רויאל ג'ורדניאן, גם טסות מעל מדינות אויב. 

רחוב הקוואסן, בנגקוק (צילום: שאטרסטוק) (צילום: שאטרסטוק)
רחוב הקוואסן, בנגקוק(צילום: שאטרסטוק)
 

הטיסות, שיופעלו במטוס בואינג 767-300 שנחכר במיוחד, מוצעות מהיום למכירה באתר ובאפליקציית החברה במחירים המתחילים ב-349 דולר לכיוון במחלקת תיירים והחל מ-999 דולר לכיוון במחלקת עסקים.

 

לצורך ההשוואה בדקנו טיסות אל על לחודש יולי 2018. ביום שבת 7.7.18 תעלה טיסת הלוך 503 דולר. טיסת חזור שבוע לאחר מכן, ביום שישי 13.7.18, תעלה לכם עוד 452 דולר; בסך הכול 955 דולר הלוך-חזור. מדובר בהפרש של 257 דולר לעומת הטיסה עם ארקיע.

 

"מחירים חסרי תקדים"

אל על מפעילה כיום שמונה טיסות שבועיות לבנגקוק, ובארקיע נמסר כי תחילה יופעלו שתי טיסות בשבוע. בחודשים יולי ואוגוסט 2018 יצאו הטיסות בימים שלישי בשעה 00:50 ובשישי בשעה 15:30. בהמשך יתווספו טיסות. טיסה מישראל לבנגקוק אורכת כ-10 שעות ו-40 דקות.

מטוס ארקיע (צילום: הדמיה) (צילום: הדמיה)
מטוס ארקיע(צילום: הדמיה)
  

מטוס בואינג 767-300 כולל מחלקת עסקים, ולנוסעים יוצע שירות מלא שיינתן על ידי צוות דיילי ארקיע. כרטיסי הטיסה מוצעים בדרגות מחיר שונות: כרטיסים במחיר מוזל בתנאי ביטול קשיחים, כרטיסים "גמישים" המאפשרים שינוי וביטול וכרטיסי מחלקת עסקים.

 

מנכ״ל קבוצת ארקיע ניר דגן מסר הבוקר כי "ארקיע הבטיחה ומקיימת: מטוסים חדשים ויעדים חדשים בטיסות ישירות. זוהי תחילתו של מהלך כולל שבו מצטיידת החברה במטוסים רחבי גוף. בתוך שנתיים ייקלטו בחברה מטוסים רחבי גוף חדשים נוספים שנרכשו, וארקיע תהפוך לשחקן מרכזי גם בטיסות ישירות ארוכות ליעדים מבוקשים על ידי הצרכן הישראל ולכל הכיוונים".

 

לדברי מנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל עוז ברלוביץ, ארקיע תגדיל את תדירויות הטיסה כבר בחודש ספטמבר הקרוב ותפעיל שלוש טיסות שבועיות. "המוצר שלנו הוא מוצר מנצח בשוק למזרח", אמר ברלוביץ. "המחירים חסרי תקדים ולוחות הזמנים מתאימים לקהל הישראלי. השירות בטיסות יהיה בסטנדרט גבוה במיוחד, ואנו בטוחים שהביקוש יהיה גדול".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: שאטרסטוק
רחוב הקוואסן, בנגקוק
צילום: שאטרסטוק
מומלצים