שתף קטע נבחר

לוהט בעכו: עימות פיזי בין רייכרט לברונו אייבה

הקשר הוצא ברגע האחרון מההרכב הפותח מול אשדוד. שחקן בקבוצה: "ברור לכולם שאנחנו עם רגל וחצי בלאומית"

בן רייכרט לא נכלל אתמול בהרכב הפותח של הפועל עכו מול מ.ס אשדוד (1:1) וכעת מתבררת הסיבה. ל-ynet ספורט נודע כי עימות פיזי בין רייכרט לברונו אייבה גרם לכך שהקשר הוצא ברגע האחרון מה-11 הפותחים וכמובן גם העלה עוד יותר את מפלס הלחץ אצל נועלת הטבלה.

 

 

בסביבתו של רייכרט סיפרו לאחר המשחק מול אשדוד: "זה נכון שהיה עימות בינו לבין ברונו, ויכול להיות שיש לזה קשר להחלטת המאמן על ההרכב הפותח". בתוך כך, בעכו מרוצים משער השיוויון שהשיגה הקבוצה מול אשדוד בדקה ה-93. שער ש"דחה את הקץ" ואת הירידה הרשמית לליגה הלאומית.

 

הוצא מההרכב הראשון. רייכרט (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
הוצא מההרכב הראשון. רייכרט(צילום: ראובן שוורץ)

 

שחקנים בקבוצה משלימים עם העובדה שאין מנוס מירידה ואחד מהם אמר: "ברור לכולם שאנחנו עם רגל וחצי בלאומית. רק נס אדיר ישאיר אותנו בליגת העל. מה שחשוב זה שלא נהיה בשר תותחים עד לסיום העונה".

 

גל שיש התייחס גם הוא למצב הקבוצה: "אנחנו נמשיך לשחק עד הסוף אנחנו, נקווה למשוך את זה כמה שיותר. בקרבות תחתית כולם יודעים שמי שמגיע למצבים - חייב גם לנצל אותם. לא השלמנו עם הירידה וכל עוד יש סיכוי תיאורטי נילחם". בעכו קיים עדיין חוסר ודאות גדול מאוד לקראת העונה הבאה ועתידו של המאמן איציק טוייזר לא ברור.

 

עמיר תורג'מן (צילום: אלעד גרשגורן)
נאיביות. תורג'מן(צילום: אלעד גרשגורן)

 

לא שקט גם באשדוד

אכזבה גדולה במ.ס אשדוד לאחר ה-1:1 הדרמטי בעכו. "הנאיביות הזו מתחילה להזכיר את עונת הירידה לפני שלוש שנים", אמרו במועדון.

 

"מאכזב, אך יחד עם זאת אני יודע שיש לנו קבוצה טובה מאוד שעושה את העבודה נכון", אמר מאמן אשדוד, עמיר תורג'מן. "בסך הכול בחצי השני היינו הרבה יותר טובים, אך לא הצלחנו בסוף לנצח בגלל שער שספגנו ממצב נייח".

 

תקרית לא נעימה נרשמה בסיום בין כובש השער, מאוריסיו קורדיירו, שאף הורחק לאחר שפלט מילים מיותרות לשופט, לבין הבלם איגור פיליפנקה. השניים התעמתו גם בתוך חדרי ההלבשה ונמנע ברגע האחרון עימות פיזי, כשבין היתר חדר ההלבשה בעכו הושחת.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
בן רייכרט
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים