שתף קטע נבחר

iGO מציגה גרסה חדשה ומעניקה אותה חינם ביום העצמאות

חברת הניווט הוותיקה משיקה גרסה חדשה הכוללת חידושים כמו ניווט קולי מלא, מפות שטח, תמיכה ב-4K ומנוע חיפוש חכם

חברת הניווט הישראלית iGo משיקה גרסה חדשה, Luna, אשר מציגה מגוון שיפורים וחידושים יחסית לגרסה הקודמת, והיא מעניקה אותה כשי ליום העצמאות בחלון הורדה שנפתח ל-48 שעות מאתמול בחצות ועד 20.4 בחצות.

 

 

הגרסה החדשה של אפליקציית הניווט כוללת תצוגה תלת מימדית הכוללת את כל שלטי החוצות וסימון הנתיבים, לצד תצוגות חדשות לצמתים, למנהרות, לתמרורים ואף לרמזורים. בגרסה זו גם שופר מנוע החיפוש והוא מעתה מהיר יותר ויעיל יותר, עם אפשרות חיפוש של כתובת או נקודת עניין בהקלדה או בדיבור.

 

הנחיות ברורות לגבי כיוון הנסיעה (צילום מסך)
הנחיות ברורות לגבי כיוון הנסיעה(צילום מסך)

 

מנוע הזיהוי הקולי שופר אף הוא, והוא מאפשר ניווט ללא מגע במסך המולטימדיה על-ידי דיבור חופשי בשפה העברית. בנוסף, האפליקציה תתמוך מעתה בכל סוגי המסכים, כולל מסכים ברזולוציית 4K.

 

נאמנות למבנה הדרך (צילום מסך)
נאמנות למבנה הדרך(צילום מסך)

 

iGO עובדת ללא צורך בחיבור לאינטרנט והיא לא מתבססת על דיווחי הגולשים. דיווחי התנועה מגיעים מחברה המספקת את השירותים באופן רציף. שימוש בפיצ'רים המיוחדים של הזיהוי הקולי ועומסי התנועה בזמן אמת מצריך, כמובן, שימוש באינטרנט.

 

נתונים לגבי מפגעים ודגשים בדרך (צילום מסך)
נתונים לגבי מפגעים ודגשים בדרך(צילום מסך)

 

הגרסה החדשה מציעה בנוסף למפות הכבישים המלאות של ישראל, גם את מפות השטח שכוללות את כל סימון שבילי ישראל של החברה להגנת הטבע. שתי גרסאות המפות המותקנות באפליקציה ניתנות לעדכון אונליין מתוך התוכנה עצמה.

 

לדברי דודי ורניק, נשיא החברה: "אין חלופה אמיתית לניווט מקצועי ללא תלות מוחלטת בחיבור אינטרנט ברכב. במערכות המשווקות בישראל ביצענו התאמות ייחודיות לכל סוגי הרכב. דיווחי התנועה מתייחסים גם לכבישים עירוניים ולא רק בין-עירוניים כמו במערכות אחרות".

 

את האפליקציה ניתן להוריד בחינם ביום העצמאות, אך בדרך-כלל היא עולה 99 שקלים, עם עדכונים לכל החיים.


הורדה לאייפון

 

הורדה לאנדרואיד

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים