שתף קטע נבחר

לינוי אשרם תשתתף בגראנד פרי חולון

המתעמלת הבכירה של ישראל תיקח חלק בתחרות היוקרתית שתתקיים בשבוע הבא בתרגיל אישי אחד לראווה בלבד, למרות שהוכרז תחילה שתיעדר. גם נטלי רייץ בת ה-15.5 תהיה שם

 

מהפך. לאחר הביקורת הגדולה על כך שהמתעמלת הבכירה בישראל, לינוי אשרם, לא תשתתף השנה בגראנד פרי חולון ב-16 במאי, המהווה הכנה אחרונה לאליפות אירופה, הגיעה היום (חמישי) תפנית ואיתה שינוי בהחלטה.

 

אשרם בסופו של דבר כן תשתתף בתחרות היוקרתית ותהיה אחת מ-250 מתעמלות מ-25 מדינות, אך נכון לעכשיו היא תיקח חלק בתרגיל אישי אחד וגם הוא יהיה ראווה, כאשר רק בתחילת השבוע יוחלט באיזה תרגיל היא תשתתף מול הקהל הביתי.

 

מהפך, בערך. אשרם (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
מהפך, בערך. אשרם(צילום: אורן אהרוני)

 

כזכור, השבוע הצוות המקצועי שלה החליט להוציא הודעה לעיתונות בו הם מנסים להסביר את ההחלטה שלא להשתתף: "התוכנית המקצועית של אשרם, כפי שאושרה בינואר 2018, כוללת שלוש תחרויות מטרה: אליפות אירופה בספרד בתחילת יוני, אליפות ישראל בתחילת יולי ואליפות העולם בבולגריה בתחילת ספטמבר".

 

בהמשך ההודעה נכתב: "בדרך לתחרויות המטרה נקבע ואושר בינואר 2018 על ידי איגוד ההתעמלות שאשרם תשתתף עד אליפות אירופה ביוני בשמונה תחרויות". למרות זאת, החליט הצוות המקצועי שלה להוריד עומסים והיא השתתפה בחמש תחרויות בלבד.

 

תשתתף במכשיר אחד בלבד. אשרם (צילום: AFP) (צילום: AFP)
תשתתף במכשיר אחד בלבד. אשרם(צילום: AFP)

 

בתוך כך הובהר כי היא גם סובלת מפציעה: "לינוי אשרם סובלת מפציעה ברגלה הדורשת טיפולים על בסיס יומי ומנוחה על מנת להכשירה לאליפות אירופה. סרגל המאמצים של אשרם הכולל תחרויות, אימונים, התאוששות וטיפולים, נבנה על מנת להביא אותה לשיא היכולת בתחרויות המטרה, ובהתאם לכך מתנהל לוח הזמנים המקצועי שלה כל ימות השנה".

 

עוד ישראלית שתשתתף בתחרות האישית היא נטלי רייץ בת ה-15.5, למרות שהיא בסך הכל חמישה חודשים בסניור.

 

גראנד פרי חולון יתקיים כאמור בשבוע הבא, החל מיום רביעי, ובו יתחרו בין היתר גם אלופת העולם, הרוסייה ארינה אברינה והמתעמלת אלכסנדרה סולטדובה, גם היא מרוסיה, כש גם נבחרת ההתעמלות החדשה של ישראל תתחרה

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
לינוי אשרם
צילום: אורן אהרוני
מומלצים