שתף קטע נבחר

מעושרת: גל גדות ברשימת השחקניות הכי מרוויחות בהוליווד

הוונדר וומן הישראלית היא המצטרפת החדשה היחידה לרשימה, והרוויחה השנה 10 מיליון דולר . מי שדורגה במקום הראשון היא סקרלט ג'והנסון, שהרוויחה לא פחות מ-40.5 מיליון דולר

ברכות למצטרפת החדשה לרשימת השחקניות המרוויחות ביותר בהוליווד - גל גדות. על פי הרשימה, שפורסמה במגזין פורבס, גדות ממוקמת במקום העשירי והרוויחה בשנה החולפת 10 מיליון דולר. השחקנית המרוויחה ביותר היא סקהרלט ג'והנסון, שכיכבה השנה בסרט "הנוקמים: מלחמת האינסוף" של מארוול, ושלשלה לכיסה 40.5 מיליון דולר - בכך הדיחה ג'והנסון מראש הרשימה את אמה סטון, שבשנה שעברה דורגה במקום הראשון ואילו השנה לא נכללת כלל ברשימה.

 

 

שנייה בטבלה ממוקמת אנג'לינה ג'ולי, עם 28 מיליון דולר, זאת תודות לסרט "מליפיסנט 2" בכיכובה, שייצא לאקרנים ב-2020. אחריה ג'ניפר אניסטון, שהרוויחה השנה 19.5 מיליון דולר ובשנה שעברה דורגה במקום השני, ובמקום הרביעי, מי שב-2016 דורגה ראשונה בטבלה - ג'ניפר לורנס עם 18 מיליון דולר.

מצטרפת חדשה לרשימה. גדות (צילום: Gettyimages) (צילום: Gettyimages)
מצטרפת חדשה לרשימה. גדות(צילום: Gettyimages)

עוד נמצאות ברשימה: ריס ווית'רספון (16.5 מיליון דולר), מילה קוניס (16 מיליון דולר), ג'וליה רוברטס (13 מיליון דולר), קייט בלאנשט (12.5 מיליון דולר) ומליסה מקארת'י (12 מיליון דולר). גדות, שכאמור ממוקמת במקום העשירי, היא המצטרפת החדשה היחידה לרשימת עשר השחקניות המרוויחות ביותר בשנה החולפת.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים