שתף קטע נבחר

הגיימר המצליח הכריז: "לא משחק עם נשים"

נינג'ה, אחד הסטרימרים המצליחים בעולם, סופג ביקורת מאז שהודיע כי לא ישחק מול גיימריות כדי לא לעודד רכילויות שיפגעו באשתו. גיימרית ישראלית דווקא מגלה הבנה: "זה צעד דרסטי, אבל הוא מגן על הדבר שהכי חשוב לו בעולם"

עולם הגיימינג סוער בשבועות האחרונים בעקבות הכרזתו של הסטרימר נינג'ה על כך שלא ישחק מול נשים - כדי לא לפגוע באשתו. "כשיש לך תהילה, אנשים יכולים לפרש דברים שאתה אומר או עושה איך שהם רוצים", הסביר הגיימר בריאיון לאתר פוליגון, "זה יכול להוביל לרכילויות על פלירטוטים וכדומה. לכן הדרך הטובה ביותר להימנע מזה היא פשוט לא לשחק עם נשים בכלל".

 

 
האמירה של הגיימר המצליח קוממה לא מעט חברים וחברות בקהילת הגיימינג והוא הואשם במיזוגניה. לטענת המבקרים, נינג'ה יכול דווקא להשתמש בכוח ובהשפעה שלו על מנת לסייע לגיימריות, שהן גם ככה מיעוט בעולם גברי כמעט לחלוטין.

 

הסטרימר נינג'ה (צילום מסך)
הסטרימר נינג'ה

 

הסטרימרית דניס ריילי, למשל, עקצה את הגיימר כאשר פרסמה בטוויטר דו-שיח דמיוני איתו. "היי נינג'ה, לנשים הרבה יותר קשה לצמוח בתור סטרימריות בגלל ההטרדות שהן עוברות, וכי הן נלקחות פחות ברצינות, כיצד אתה מתכוון להשתמש במעמד שלך בשביל לסייע?". התשובה הדמיונית של נינג'ה הייתה: "ובכן, אני מתכוון להתעלם מהן לחלוטין, כי יכולות להיווצר קצת שמועות".

נינג'ה ניסה להסביר את החלטתו בפני הגולשים במהלך שידור אקראי של פורטנייט: "בעולם שבו בני אדם לא יניחו דברים נוראיים אם אשחק עם נשים, אז אולי אעשה זאת, אבל לצערי כל דבר שאני עושה או אומר משודר למיליוני אנשים באינטרנט ברגע זה. כל מה שצריך זה קליפ קטן, משפט של חמש שניות בשיחה של חצי דקה, שיכולים להוציא אותו מההקשר. הם עושים את זה כל הזמן. כל מה שאני רוצה זה למנוע רכילויות ככל האפשר וכמה שפחות כתבות 'קליק בייט' שיכולות לסכן את המשפחה והקריירה שלי. יש לי יותר מדי מה להפסיד. זה פשוט לא שווה את זה".

 

הסטרימרית רעות אריה ()
הסטרימרית רעות אריה
יש לציין כי בעולם הגיימינג, אכן יכולות להיווצר שמועות על גברים ונשים שמשחקים יחד, כמו שקרה לסטרימר מית' ששיחק פורטנייט לא

מעט עם הסטרימרית פוקימאניה. למעשה היה זה דווקא נינג'ה ששאל את מית' כאשר שיחקו ביחד אם מתפתח משהו בינו לבין הסטרימרית. גם מית' וגם פוקימאניה הכחישו את הדברים, אבל עד היום קהילת ה"טוויץ'" רוצה להאמין שהם ביחד ואפילו מחפשת רמזים לכך בסרטונים שלהם.

גם את הצלחתו הגדולה של הסטרימר גיא בים, הידוע בכינויו ד"ר דיסריספקט, ליוותה חרושת שמועות על כך שהוא בגד באשתו עם גיימרית אחרת שאותה הכיר דרך "טוויץ'". לבסוף הוא עלה לשידור חי שבמהלכו הודה כי בגד באשתו, ביקש סליחה מהמעריצים ומהספונסרים שלו והצהיר כי הוא לוקח פסק זמן על מנת לשקם את חייו. הוא ואשתו עדיין ביחד והוא חזר לשחק, אבל הפופולריות שלו דעכה ואינה קרובה למה שהייתה עד שנת 2017.

 

 

ובחזרה לסיפור של נינג'ה. הסטרימרית הישראלית רעות אריה, המוכרת בכינוי קוויניקי, דווקא מגלה הבנה כלפי מי שבחר להתעלם מגיימריות כמוה. "היו שחקנים שהתרחקו ממני כי יש להם בת זוג שלא כל כך אהבה את הרעיון שהם מנהלים איתי שיחות", היא סיפרה בשיחה עם ynet, "אתה יודע, זה לא רק גיימינג. במשחק של שלוש-ארבע שעות מגיעים גם לשיחות אישיות".

"נינג'ה לוקח פה משנה זהירות שהוא מאוד מאוד דרסטי", מודה הגיימרית הישראלית, "אבל הוא מגן על הדבר הכי חשוב לו בעולם, שזה המשפחה שלו. יש לו הרבה מה להפסיד".

כך או כך, האירוניה היא שנינג'ה החליט לא לשחק עם נשים על מנת להימנע מסערה ציבורית - ומצא את עצמו בלבה של סערה כזו בדיוק בגלל אותה החלטה.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים