שתף קטע נבחר

הזוי: גביע הטור דה פראנס נגנב במהלך תערוכה

הגביע בו זכה גריינט תומאס לפני קצת יותר מחודשיים הושאר ללא השגחה בתערוכת אופניים באנגליה ונעלם. הרוכב הגיב: "הערך שלו מוגבל מאוד עבור מי שלקח אותו, אבל חשוב מאוד לי ולקבוצת סקיי, מקווה שהגנב יגלה חסד"

לפני קצת יותר מחודשיים הניף גריינט תומאס את גביע הטור דה פראנס אחרי ניצחון גדול, אך הוא לא זכה ליהנות מהפרס יותר מדי זמן, משום שהוא נגנב כשהוצג בתערוכת אופניים בברמינגהאם.

 


 

בהודעה שהוציאה קבוצת סקיי נכתב : "בסיום התערוכה נשאר הגביע ללא השגחה ונגנב. הנושא נמצא כעת בחקירה משטרתית והקבוצה נמצאת בקשר עם הגורמים הרלוונטיים, על מנת לפתור במהרה את המקרה".

  

פרום, תומאס ודומולין על הפודיום (צילום: MCT)
גריינט תומאס (במרכז) עם הגביע האבוד(צילום: MCT)

 

קבוצת סקיי הבריטית, אליה משתייך תומאס, השאילה ליצרנית האופניים האיטלקית "פינארלו" את שלושת גביעי הגראנד טור שמחזיקים רוכביה, וזאת הציגה אותם לראווה בערים שונות בממלכה. מלבד גביע הטור דה פראנס של תומאס, זכה כריס פרום בוואלטה של ספרד ב-2017 ובג'ירו ד'איטליה שהחל כזכור בישראל.


תומאס הגיב על האובדן: "זה מקרה מצער מאוד. לגביע יש ערך מוגבל מאוד עבור מי שלקח אותו, אבל חשוב מאוד לי ולקבוצה. אני מקווה שהגנב יגלה חסד ויחזיר אותו. בכל מקרה, הגביע אמנם חשוב, אבל הדבר העיקרי הוא הזיכרונות מהקיץ הנהדר ואותם אף אחד לא יכול לקחת ממני".

  

גריינט תומאס (צילום: AFP)
(צילום: AFP)

 

ריצ'רד המינגטון, מנהל ביצרנית האופניים האיטלקית "פינארלו", שבתערוכה שלה נגנב הגביע, הגיב לאירוע: "אנחנו הרוסים מהמקרה ומקבלים את כל האחריות. ברצוננו להתנצל באופן אישי כלפי תומאס ואנחנו כמובן מקווים שהגביע יימצא".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: gettyimages
גריינט תומאס
צילום: gettyimages
מומלצים