שתף קטע נבחר

עכשיו זה רשמי: WOW חוזרים בקיץ ב-199 דולר לארה"ב

חברת הלואו-קוסט האיסלנדית הודיעה כי תחזור לטוס לישראל וממנה בקיץ 2019, לאחר שבחודש יולי הודיעה על הפסקת הפעילות בארץ. איך ייראו הטיסות ליעדים מבוקשים בארה"ב הפעם, וכמה זול זה יהיה? כל הפרטים

WOW Air , חברת הלואו-קוסט האיסלנדית שנכנסה לחיינו רק לפני כשנה וחצי וכבר הספיקה לייצר הרבה כותרות, עושה זאת שוב: החברה חוזרת להפעיל את טיסותיה מישראל בקיץ 2019, והמחירים שהיא מפרסמת היום (ג'), כמחירי השקה ראשוניים, יחלו מ-199$ לכיוון, בין אם תנחתו באיסלנד ותעצרו שם ובין אם תנחתו ותמשיכו עם החברה ליעדים בארצות הברית ובקנדה.

מטוס חברת WOW (צילום: shutterstock)
WOW חוזרת במחירים נמוכים מהרגיל(צילום: shutterstock)
במילים אחרות, מי שיזכה במחירי ההשקה, אומרים נציגי החברה, כאילו זוכה בטיסת המשך חינם לצפון אמריקה. החברה לא סיפקה תשובה לשאלה כמה כרטיסים יימכרו באותה מכירת השקה ראשונית. בנוסף נמסר כי מספר הטיסות השבועיות יגדל משלוש לארבע, והן יימשכו מיוני 2019 ועד סוף אוקטובר 2019. המכירה בתעריפים המוזלים יותר תחל מחר, יום רביעי 17.10.18 החל מהשעה 13:00.

 

 

WOW תטיס מישראל אל בירת איסלנד רייקיאוויק, ומשם לעשרה יעדים בארצות הברית ובקנדה. עצירת הביניים באיסלנד תתקצר לעומת השנה שעברה, אז העצירה בחזור או בהלוך נמשכה מעל עשר שעות - מה שאילץ את הנוסעים לשלם עבור לילה נוסף באיסלנד. לפי נציגות החברה בארץ, הקיץ עצירת הקונקשן תימשך כשעתיים בממוצע - גם בהלוך וגם בחזור.

צוות החברה האיסלנדית לאחר הנחיתה בארץ (צילום: סיון פרג') (צילום: סיון פרג')
צוות החברה האיסלנדית לאחר הנחיתה בארץ(צילום: סיון פרג')
 

החברה תמכור ארבעה סוגי כרטיסים: כרטיס טיסת בייסיק (Basic), הכולל רק תיק יד; הכרטיס השני נקרא בייסיק פלוס (Basic Plus), והוא כולל הושבה, מזוודה (עד 20 ק"ג) וטרולי; הכרטיס השלישי נקרא קומפורט, וכולל יכולת לבחור מושב XXL, לצד ביטוח ביטול נסיעות וכל המרכיבים בכרטיס הקודם.

 

כיוון אחד לארה"ב ב-199 דולר. בערך

WOW הביאה רק 900 איסלנדים השנה

 

הכרטיס הרביעי ייקרא פרימיום, ולצד כל המרכיבים של הקומפורט, הוא יכלול גם מזוודה נוספת עד 20 ק"ג (כלומר בסך הכל שתי מזוודות גדולות וטרולי), מושב גדול יותר בשורות הראשונות, ארוחה לבחירה, קדימות בעלייה למטוס ואפשרות לשינוי הכרטיס ללא חיוב.

 

למי שרוצה לרכוש את כרטיס הבייסיק ולהוסיף בעצמו מזוודה לאחד הכיוונים: מחיר מזוודה הוא 70 דולר לכיוון, ארוחה עולה תשעה דולר, ואפשר להזמין מראש מגוון ארוחות - חמות וקרות.

חלום ורוד? אתם תחליטו. פנים המטוס (צילום: סיון פרג') (צילום: סיון פרג')
חלום ורוד? אתם תחליטו. פנים המטוס(צילום: סיון פרג')
 

הטיסות מתל אביב בלוח הקיץ יחלו ב-11.6.19 ויפעלו עד סוף אוקטובר 2019 בתדירות של ארבע פעמים בשבוע כאמור. בימים: ראשון, רביעי, חמישי ושישי. הטיסות מתל אביב ייצאו ב-8:40 בבוקר ויגיעו לרייקאוויק ב-13:15.

 

בדרך חזרה הטיסות יצאו מריקאווייק לישראל בימים שלישי, רביעי, חמישי ושבת ב-12:30 בצהריים וינחתו בארץ ב-22:30. הטיסות מישראל לאיסלנד יופעלו במטוס חדיש מסוג איירבוס 321 ניאו, טיסות ההמשך יופעלו במטוסי איירבוס 330 ו-321 בהתאם ליעדים.

חוזרים לפעילות בישראל מהקיץ הקרוב (צילום: סיון פרג') (צילום: סיון פרג')
חוזרים לפעילות בישראל מהקיץ הקרוב(צילום: סיון פרג')
   

נזכיר כי לאחר שבתחילת יולי WOW הודיעה על הפסקת פעילותה מהארץ, לפני יומיים אתרי ההזמנות, ואחריהם אתרי החדשות בארץ, סערו בעקבות פרסום ראשוני של חזרת החברה. פורסם כי WOW חוזרת בקיץ עם מחירים של כ-500 דולר מישראל לצפון אמריקה. מיד לאחר מכן התברר כי הפרסום היה שגוי ומוקדם מדי, והחברה לא אישרה זאת מטעמה. נראה שהיה מדובר בטעות אנוש, וברגע שזו התגלתה הכרטיסים הוסרו מכל אותם אתרים.

 

כעת מפרסמת החברה שהיא אכן חוזרת להפעיל את טיסותיה מישראל, ואפילו במחירים נמוכים מהצפוי, אך זאת כאמור רק בשלב ההשקה של חזרת הקווים. עוד נזכיר כי כאשר WOW נכנסה לחיינו בסערה עם כותרות גדולות ומחירים קטנים, בדיקות מעמיקות יותר של מחיר מלא, הכולל הושבה ומזוודה הלוך חזור, הראו כי המחירים אינם שונים בהרבה מאלה של חברות סדירות המטיסות לצפון אמריקה מהארץ - וחלקן אפילו בטיסות ישירות.

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: סיון פרג'
WOW חוזרת ב-199 דולר לארצות הברית לכיוון
צילום: סיון פרג'
מומלצים