שתף קטע נבחר

"עגיב הפריע לשלטון היחיד של גברי לוי"

חבר המזכירות בקדנציה החולפת, רפי עגיב, מבעלי הפועל ת"א, הודח היום מתפקידו, והוחלף במאיר שמיר. בהפועל ת"א זועמים. משה תאומים: "כמקובל בשלטון יחיד, העונש על אי הליכה בתלם הוא הדחה"

ראשי הפועל תל אביב הביעו היום (ב') אכזבה מהדחתו של רפי עגיב, מבעלי הקבוצה, ממזכירות ההתאחדות לכדורגל. עגיב הוחלף על-ידי מאיר שמיר, נשיא הפועל פתח תקווה. לטענת משה תאומים, מבעלי הפועל תל אביב, הדחתו של עגיב נעשתה על דעתו של גברי לוי, שרצה להתחשבן עם עגיב על הביקורת שזה השמיע כלפיו.
תאומים: "הבענו את דעותינו העצמאיות בישיבות המזכירות, ועל זה רפי שילם היום את המחיר. רפי עגיב הפריע לשלטון היחיד של גברי לוי, וכמקובל במשטרים מסוימים, העונש על אי הליכה בתלם והצגת עמדה אחרת, הוא הדחה. כמקובל במשטרים כאלה, ההדחה נעשית גם בשקט בשקט, ולכן רבה היתה ההפתעה של עגיב, שנתבשר על הדחתו בישיבה שהתקיימה היום".
למרות דברים אלה, קשה לומר שהדחתו של עגיב היתה הפתעה גמורה עבור ראשי הפועל תל אביב, ותעיד העובדה שכבר בימים האחרונים הם ערבו את יו"ר ההסתדרות, עמיר פרץ, על מנת שזה ינסה למנוע את הדחתו של עגיב. תאומים: "דיברנו עם עמיר פרץ כדי שינסה למנוע את הדחתו של עגיב. לדעתינו, יש בנושא הזה אספקט ציבורי. לכדורגל הישראלי יש אינטרס שיהיה להפועל תל אביב נציג בהתאחדות. זה לא אינטרס של הקבוצה. הפועל תל אביב תמשיך להציג עמדות עצמאיות, על אף שזה לצנינים בעיניו של יו"ר ההתאחדות".
יו"ר ההסתדרות הודיע לראשי הפועל תל אביב כי בכוונתו לכנס בשבוע הבא ישיבה בנוכחותם ובנוכחות לוי. למרות זאת, בקרב אנשי הפועל תל אביב שוררת פסימיות לגבי הסיכויים לחזרתו של עגיב למזכירות ההתאחדות בעקבות הפגישה המתוכננת. תאומים: "אני לא מאמין שאחרי כל זה עגיב יחזור לתפקידו, אבל יזמינו אותנו, ואנחנו נגיע לישיבה".
גברי לוי סירב להגיב להאשמות של תאומים.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דודו פריד
תאומים. כועס
צילום: דודו פריד
מומלצים